Die voorgaande programma's van Annemie Struyf over vertrekkende Vlamingen zijn daar ook wel goed voor. "We verkopen ons huis, trekken met onze twee jonge kinderen naar Frankrijk en trekken dan rond van camping naar camping tot we een huis gevonden hebben!" Twee afleveringen later zitten ze ineens in Spanje.Nu begin ik wel enorm veel zin te krijgen naar een opvolgaflevering van dat programma waar dat gezin naar Frankrijk trok met een absurde financiële strop rond hun nekDan ga ik zeggen "Amai, Kris, die had het nog goed."
Of ze leven bijna allemaal één jaar van hun spaargeld (terwijl ze allemaal aan hunne B&B aan 't werken zijn), merken dan na een jaar dat dat op geraakt, moeten er een job bijnemen en dan blijkt ineens dat ze in Frankrijk €274 verdienen voor 2 weken 25 uur werken

Dan ga ik zeggen "Amai, Kris, die had het nog goed."

En hier (België) onze extreme hete zomers ( hmmm ja extreem ?) zouden ze dood vallen van de hete ?
Ze willen niet dat ze gezien worden als die Belgen die corona binnen brengen (wat ik in zo'n kleine gemeenschap echt wel snap), maar die hele televisieploeg is dan niet erg?