Het grote stoner & doomtopic

Zonet heb ik blijkbaar de zangeres van The Devil's Blood een eerder stevige doch abusieve elleboog verkocht. Ze komt dan ook wel nauwelijks hoger dan mijn ellebogen. :unsure:

Verder heeft eenieder die niet aanwezig was bij Saturnalia Temple weer een puik optreden gemist.
 
Interessante docu (wel maar 480p, maar ik had in het geval van s&d dan ook niets anders verwacht :) )

Echt wel tof om er zo eens één te vinden. Geweldig zelfs. :unsure:
Ook interessant dat er een paar oudjes worden genoemd die ik blijkbaar nog niet ken. :woohoo:

Ik ben zeer gelukkig. :unsure:

"I've always been attracked to the darker sounds and art which always leads to the music being, and the art being underground... and independent"
 
Laatst bewerkt:
Nieuwe Monkey3


Klinkt niet slecht na een eerste luisterbeurt, al blijft Monkey3 toch voornamelijk een uitstekende live-band.
 
Acid King gaat blijkbaar naar de 4AD (Diksmuide) op 17/05. (Een club die ik duidelijk meer in de gaten moet houden.)
Ik heb er nog niet vaak naar geluisterd, maar de laatste keer dat ik ze hoorde vond ik ze toch wel goed.
Iemand geïnteresseerd?
 
Acid King gaat blijkbaar naar de 4AD (Diksmuide) op 17/05. (Een club die ik duidelijk meer in de gaten moet houden.)
Ik heb er nog niet vaak naar geluisterd, maar de laatste keer dat ik ze hoorde vond ik ze toch wel goed.
Iemand geïnteresseerd?
Acid Kings Busse Woods is een bona fide classic in het genre, maar hun nieuwste album vond ik niet speciaal. Maar als ik niet al twee andere concerten ging doen in mei was ik wel gegaan, denk ik…
 
Acid King gaat blijkbaar naar de 4AD (Diksmuide) op 17/05. (Een club die ik duidelijk meer in de gaten moet houden.)
Ik heb er nog niet vaak naar geluisterd, maar de laatste keer dat ik ze hoorde vond ik ze toch wel goed.
Iemand geïnteresseerd?

Zelfde conclusie hier, maar dan niet omwille van Acid King, maar Bell Witch die daar op 5 april optreden.

Ik had nog nooit van 4AD gehoord maar die zijn precies wel actief!
 
Acid Kings Busse Woods is een bona fide classic in het genre, maar hun nieuwste album vond ik niet speciaal. Maar als ik niet al twee andere concerten ging doen in mei was ik wel gegaan, denk ik…
Zelfde conclusie hier, maar dan niet omwille van Acid King, maar Bell Witch die daar op 5 april optreden.

Ik had nog nooit van 4AD gehoord maar die zijn precies wel actief!
Het is vooral een rechttoe rechtaan stoner band met grungy vocals, maar ik denk dat dat live echt geweldig "rauw" moet zijn. :woohoo: Ook heb ik op de 4AD website gelezen dat, ik citeer "je recht met je neus op de artiest staat". ( :unsure: )
Nee maar serieus, bij kleine podiums zonder dranghekken o.i.d .heb ik echt het gevoel dat ik de gig veel intenser kan beleven, wat alleen maar goed is. Ik kijk ernaar uit!
Ik had wel via via ooit eens van 4AD gehoord, maar niet verder naar gezocht. Blij dat ik dat nu toch gedaan heb.

Diksmuide is een boerengat in West-Vlaanderen dat ik blijkbaar erg bevooroordeeld en onderschat heb op cultureel gebied. Het is bij dezen in mijn achting gestegen. :unsure: (Zelfs daar is blijkbaar meer te beleven dan aan zee.)

EDIT: typo
 
Laatst bewerkt:
Het is vooral een rechttoe rechtaan stoner band met grungy vocals, maar ik denk dat dat live echt geweldig "rauw" moet zijn. :woohoo: Ook heb ik op de 4AD website gelezen dat, ik citeer "je recht met je neus op de artiest staat". ( :unsure: )
Nee maar serieus, bij kleine podiums zonder dranghekken o.i.d .heb ik echt het gevoel dat ik de gig veel intenser kan beleven, wat alleen maar goed is. Ik kijk ernaar uit!
Ik had wel via via ooit eens van 4AD gehoord, maar niet verder naar gezocht. Blij dat ik dat nu toch gedaan heb.

Diksmuide is een boerengat in West-Vlaanderen dat ik blijkbaar erg bevooroordeeld en onderschat heb op cultureel gebied. Het is bij dezen in mijn achting gestegen. :unsure: (Zelfs daar is blijkbaar meer te beleven dan aan zee.)

EDIT: typo
Favoriete zaal van Godspeed You! Black Emperor zelfs.
 
Had geen idee wat te luisteren vandaag, wat door Spotify gescrolled en niks naar m'n zin gevonden.
Dan de cd kast nog eens open gertrokken en Beast in the Field herontdekt.


Geweldige plaat imo. Denk zeker iets voor u @Fusetea
 
Terug
Bovenaan