Het grote stoner & doomtopic

Nu er hier toch Amenra voorbij komt...
Liefhebbers van Wiegedood?

Ik heb ze 1 keer gezien in de gasthuiskapel te Aarschot.
Van begin tot eind kippevel.

 
Nu er hier toch Amenra voorbij komt...
Liefhebbers van Wiegedood?

Ik heb ze 1 keer gezien in de gasthuiskapel te Aarschot.
Van begin tot eind kippevel.

Ik heb hun eerste show ooit gezien in de 019 in Gent. :cool:

Grote fan van de band en dat type black metal.
 
Over Amenra gesproken. Ik zag op FB iets passeren dat zij een soundtrack hebben gemaakt voor The Mirror van Andrei Tarkovsky. Dat moet zowat mijn favoriete film zijn.

Mind = blown.


@PBR Streetgang
 
Mooie keuze voor een film, maar moet wel toegeven dat ik geen fan ben van het schrijven van alternatieve soundtracks voor films die al hun eigen geluidsband hebben. Tenzij het bedoeld is als companion piece en niet wordt opgevoerd tijdens de filmvertoning.
 
Mooie keuze voor een film, maar moet wel toegeven dat ik geen fan ben van het schrijven van alternatieve soundtracks voor films die al hun eigen geluidsband hebben. Tenzij het bedoeld is als companion piece en niet wordt opgevoerd tijdens de filmvertoning.
Purcell, Bach en Pergolesi kan je eigenlijk niet overklassen, maar ik ben benieuwd hoe Amenra de soundscape en filmervaring van Zerkalo zal beïnvloeden.
 
Ticketje gescoord voor Amenra in't OLT in september, wordt leuk.
Die akoestische ochtendsessie ga ik wel laten voor wat het is, deuren om 4u30 is me toch iets te gortig als ik vanuit Oost-Vlaanderen moet komen.
 
Ticketje gescoord voor Amenra in't OLT in september, wordt leuk.
Die akoestische ochtendsessie ga ik wel laten voor wat het is, deuren om 4u30 is me toch iets te gortig als ik vanuit Oost-Vlaanderen moet komen.
Idem, één van de beste concert locaties van België. Wat is dat van die ochtend sessie, vind daar precies niets van?

Edit: Nevermind heb het gevonden, gelukkig heb ik voor het juiste concert tickets gekocht :laugh:
 
Dacht dat ik ze deze keer eindelijk eens live zou zien, in de hoop dat ik dan misschien beter zou begrijpen wat iedereen ziet in deze band. Maar datum is onmogelijk voor mij.
 
Deze stond te pronken op Youtube, dus eens aangeklikt. Instrumentele stoner, dit moet live wel lekker klinken met een pint (of twee) in de hand.

 
Terug
Bovenaan