Het grote stoner & doomtopic

Nieuwe Amenra idd weer indrukwekkend.

En er gaat dit jaar toch een desertfest zijn, zelfs 2 desertfests!
15-17 oktober in Antwerpen en 30 oktober in Gent.
Interessant, ga misschien wel proberen ticketje voor Gent te scoren dan, zou mijn eerste optreden sinds dat corona-gedoe worden dan :unsure:
 
Oeh, vet!

Het Nederlands werkt trouwens heel goed op die plaat. I'm impressed. Ook heel veel internationale persaandacht door het major label..
 
Nieuwe Amenra is er toch weer boenk op hoor. More of the same, maar het pakt zo goed. :love:
Muzikaal idd weer zwaar onder de indruk.

De Nederlandstalige teksten een serieuze afknapper voor mij. Ik hoor echt niet graag Nederlandstalige muziek. Dat is toch iets waar ik me ga moeten over zetten.


Ik zie wel dat er nog tickets beschikbaar zijn voor OLT in september. Eens kijken of ik nog mijn diensten kan wisselen want Amenra is toch een band die je eens live moet gezien hebben.

Ook eens zien of ik volk meekrijg, want zo ver (Waasland) alleen gaan lijkt me "meh"


@Valyra ik heb Amenra leren kennen door Wiegedood :p Zwaar fan hier, vooral "De doden hebben het goed en Cataract"
 
Laatst bewerkt:
Maar enfin, das vanuit Lokeren nog geen halfuur met de auto als ge op een strategisch uur vertrekt.

Ik ga de plaat vanavond opzetten, zeer benieuwd.
 
Maar enfin, das vanuit Lokeren nog geen halfuur met de auto als ge op een strategisch uur vertrekt.

Ik ga de plaat vanavond opzetten, zeer benieuwd.
Het is vooral het "alleen".

Ik ken quasi niemand irl met een muzieksmaak die in de buurt van de mijne komt.
Tot nu toe ook nog nooit naar een optreden geweest alleen. Enkel de Lokerse Feesten omdat ik daar 9/10 wel iemand tegenkom die ik een beetje ken en waarmee in een babbeltje kan slaan. Velen die een abonnement hebben en dan ook op de Metalavond maar gaan kijken uit nieuwsgierigheid.

Wiegedood in St Niklaas ging ik ook alleen doen (was normaal april 2020 maar is nu november 2021 geworden).

Ik weet dat niemand dat merkt, en niemand erom geeft, maar als ik alleen op een optreden sta voel ik me precies wat "zielig". Terwijl ik normaal echt kan genieten van alleen zijn.
 
Gewoon gaan, wie weet loop je wel een BG'er tegen het lijf! :)

Zelf heb ik daar weinig moeite mee. Ik heb wel wat vrienden met wie ik optredens doe maar als die niet kunnen of geen zin hebben ga ik alleen. Genoeg mensen die daar solo rondlopen en waar je ook wel een babbeltje mee kan doen.
 
Gewoon doen idd, maar niet tegen mij komen lallen aub ik ben daar voor de muziek. :unsure:
 
Ik doe quasi al m’n optredens solo, aangezien m’n vrienden nul interesse in muziek hebben. Occassioneel gaat m’n broer eens mee of kom ik een bekende BG’r tegen maar grootse deel doe ik toch alleen.

Enige grote nadeel is dat ik altijd bob moet zijn :unsure:
 
Gewone optredens alleen bezoeken is goed doenbaar hoor en met wat geluk kom je BG'ers tegen die in 't echt even (eigen)aardig zijn als op dit forum. Ik heb wel vrienden die graag naar zwaardere gitaren luisteren, maar dat zijn eerder bands zoals Gojira, Parkway Drive en Sabaton.
 
Laatst bewerkt:
Nieuwe Amenra :love: is ook de eerste keer dat ik oprecht kan genieten van een Nederlandstalige tekst of gedicht.
 
Ik zie op meer dan de helft van mijn optredens kid_c wel ergens in de verte staan denk ik :unsure:
 
Vooraf of achteraf wil ik gerust een pintje met jullie drinken hoor.
 
Terug
Bovenaan