Het grote slowchat topic

‘Een vrouw in zijn bezit, gehouden in een kelder of op een zolder, met een levensverzekering’
Als het om die levensverzekering gaat, ben ik dan niet beter van iemand uit het brutoloontopic in mijn kelder te steken en die na onzen trouw van die rattenkorrels te voeren? Zitten er in het brutoloontopic eigenlijk ook vrouwelijke grootverdieners of zitten we op BG nog met een jaren 60 stijl loonkloof?

Als het om die levensverzekering gaat, ben ik dan niet beter van iemand uit het brutoloontopic in mijn kelder te steken en die na onzen trouw van die rattenkorrels te voeren? Zitten er in het brutoloontopic eigenlijk ook vrouwelijke grootverdieners of zitten we op BG nog met een jaren 60 stijl loonkloof?
Die zitten in mijn kelder al te kijken naar het loonplafond.

Het is waarschijnlijk wel een garage/kippenhok/hybride van een mooie grootte. Je mag kinderen niet te veel gewoon maken, zeker niet zoals de huizenmarkt zal zijn eens ze groot zijn.
Er zijn mensen die het met minder moeten doen 🤷‍♂️
groot-kippenhok-kathedraal-luxe-xxl.jpg

Ach, bij hun mama zitten ze in een modern appartement, brengt hen waardevolle lessen bij zoals "leef naar uw budget" en "draag de gevolgen van uw beslissingen" etc. 👌

ik zou ook kunnen zeggen dat zijn krot geen krot is, but where's the fun in that?

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan