Green Mamba
Well-known member
Is dit een spontane sollicitatie voor de moderatie?Dus als morgen senioren.net verdwijnt of het flairforum springen jullie in de bres?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is dit een spontane sollicitatie voor de moderatie?Dus als morgen senioren.net verdwijnt of het flairforum springen jullie in de bres?
Ik denk dat we daar niet ver voor moeten springen...Dus als morgen senioren.net verdwijnt of het flairforum springen jullie in de bres?
Sorry, sinds het hookers forum offline gehaald geweest is neem ik geen moderatietaken meer op mij, de leegte is gewoon te groot.Is dit een spontane sollicitatie voor de moderatie?
Zeker en vast, dat leunt kort aan bij ons publiek.Dus als morgen senioren.net verdwijnt of het flairforum springen jullie in de bres?
Dakannie. Da’s gelijk oprecht fan zijn van een coloscopie.Ik ben oprecht fan van de mol?![]()
Misschien dat ook wel…Dakannie. Da’s gelijk oprecht fan zijn van een coloscopie.

Als het om die levensverzekering gaat, ben ik dan niet beter van iemand uit het brutoloontopic in mijn kelder te steken en die na onzen trouw van die rattenkorrels te voeren? Zitten er in het brutoloontopic eigenlijk ook vrouwelijke grootverdieners of zitten we op BG nog met een jaren 60 stijl loonkloof?‘Een vrouw in zijn bezit, gehouden in een kelder of op een zolder, met een levensverzekering’
Die zitten in mijn kelder al te kijken naar het loonplafond.Als het om die levensverzekering gaat, ben ik dan niet beter van iemand uit het brutoloontopic in mijn kelder te steken en die na onzen trouw van die rattenkorrels te voeren? Zitten er in het brutoloontopic eigenlijk ook vrouwelijke grootverdieners of zitten we op BG nog met een jaren 60 stijl loonkloof?
Tja....Maar ik draag geen Rolex en krijg die nooit in de kelder van dat krot waar ik woon gelokt.

Waarom woon jij in een krot als Mulan een perfect goeie garage/tuinhuis/kippenhok heeft?Maar ik draag geen Rolex en krijg die nooit in de kelder van dat krot waar ik woon gelokt.
Omdat ik kinderen heb.Waarom woon jij in een krot als Mulan een perfect goeie garage/tuinhuis/kippenhok heeft?
Het is waarschijnlijk wel een garage/kippenhok/hybride van een mooie grootte. Je mag kinderen niet te veel gewoon maken, zeker niet zoals de huizenmarkt zal zijn eens ze groot zijn.Omdat ik kinderen heb.
Er zijn mensen die het met minder moeten doenHet is waarschijnlijk wel een garage/kippenhok/hybride van een mooie grootte. Je mag kinderen niet te veel gewoon maken, zeker niet zoals de huizenmarkt zal zijn eens ze groot zijn.
En daarom blijft hij met zijn kinderen in ZIJN huis!Je mag kinderen niet te veel gewoon maken, zeker niet zoals de huizenmarkt zal zijn eens ze groot zijn.

Goede afspraken maken goede vrienden. In zijn huis, op de keukentafel en dan een weekendje Parijs.En daarom blijft hij met zijn kinderen in ZIJN huis!![]()
Met de kinderen?Goede afspraken maken goede vrienden. In zijn huis, op de keukentafel en dan een weekendje Parijs.

Over het gras van Mulan moet ik niks weten.Lijkt mij uitstekend voor kinderen, minder gras voor Mulan om af te rijden.
@Mulan ja maar zijn KROT! Alee, Mulanneke, da kan na toch nie! Da is een beschaafde mens (enfin…) met beschaafde nakomelingen.
Das wel nice en kost wellicht minder dan die eglu omlet rommel dat die van ons hee gekocht veu haar kippen en cavia's...