Green Mamba
Well-known member
Ik heb die vesten al eens eerder gezien....... hmmmmNeen, die zat in de zak van mijn warme thuiswerk-vest, daar is nog nooit iets uitgevallen, tot nu dus.![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb die vesten al eens eerder gezien....... hmmmmNeen, die zat in de zak van mijn warme thuiswerk-vest, daar is nog nooit iets uitgevallen, tot nu dus.![]()
Ik heb die vesten al eens eerder gezien....... hmmmm
![]()
Kan ik inkomen nog een paar uur en dan zit ik bijna in de helft van mijn verlof van 2 weken. Tgaat snel om zijn dat verlof.Nog 6 uur en dan verlengd weekend... Nog even doorbijten, vandaag weinig motivatie.
Hier zit de vakantie eraan te komen. Laat maar komen.Nog 6 uur en dan verlengd weekend... Nog even doorbijten, vandaag weinig motivatie.
Nog efkes doorbijten en het is voorbij.Kan ik inkomen nog een paar uur en dan zit ik bijna in de helft van mijn verlof van 2 weken. Tgaat snel om zijn dat verlof.
Das echt nog een week verlof, tgaat pijn doenNog efkes doorbijten en het is voorbij.
Vrouwen houden sowieso altijd alles bij. En ook screenshots nemen enzo.@Mulan houdt een excel-lijst bij, anders bij haar eens informeren?![]()
Kennis= macht, waarom zou ik die dan gaan delen?Ik bied 25 eur om die lijst een uur in te mogen kijken.
En te kopieren.

Macht =/= geld.Kennis= macht, waarom zou ik die dan gaan delen?![]()
Daarmee ga ik niet boven mijn pensioenplafond komen zunne!Macht =/= geld.
En geld bied ik.
Wel boven je glazen plafondDaarmee ga ik niet boven mijn pensioenplafond komen zunne!

Maar ge kunt er toch al es goed van gaan eten.Daarmee ga ik niet boven mijn pensioenplafond komen zunne!
2x met de dochter zelfs in de mcdo!Maar ge kunt er toch al es goed van gaan eten.
Alsof ik daar maar 25 euro van verwijderd ben...Wel boven je glazen plafond![]()