Mulan
Well-known member
Soms is "het met niets stellen" ook echt wel rijkdom op dat vlak!Wel, in feite is niets ook minder dan een bewusteloze vent![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Soms is "het met niets stellen" ook echt wel rijkdom op dat vlak!Wel, in feite is niets ook minder dan een bewusteloze vent![]()

I like the way you thinkIk denk dat Mulan zich gewrichtsgewijs geen plezier zou doen met zo een wurggreep. Dat ze maar mooi bij een tourniquet blijft. Is ook handiger als ze aan de cowgirl begint, tourniquet kan langer zijn zodat ze kan lucht beperken bij de Mister en er zelf ook nog iets aan hebben. Plus, als het dan toch ‘fout’ loopt, steekt ze het op extase.
En weet uw partner dat?Zonder enige verwachtingen naar een bijeenkomst gegaan en daar iemand leren kennen waarmee ik nu 12 jaar later 4 kinderen mee heb.

Ik werd gezonden vanuit de NGO Lange Hamburger en na 2 dagen hebben ze mij daar terug op een vliegtuig gezet om naar een plaats te gaan waar ze wel dachten dat mijn hulp zou pakken.Om Limburg nu Afrika te noemen, is wel een belediging voor Afrika, niet?
Je doet het goede werk. Zo'n zelfopoffering, dat kom je tegenwoordig niet veel meer tegen.Ik werd gezonden vanuit de NGO Lange Hamburger en na 2 dagen hebben ze mij daar terug op een vliegtuig gezet om naar een plaats te gaan waar ze wel dachten dat mijn hulp zou pakken.
Maar ik schaam mij daar zo diep voor dat ik tegen iedereen zeg dat ik op een ander continent zit.
Mijn vrouw is wat zwaarder, ik heb een bierbuikje en hier kunt dat perfect ze..
Ik denk dat je misschien wat klein geschapen bent?![]()
Ik zou voor buikvet gaan. Dan gaat alles soepeler.5,9kW en 6,6kW...
Misschien al eens kijken om een teelbal of nier te verkopen![]()
Om Limburg nu Afrika te noemen, is wel een belediging voor Afrika, niet?

Ik denk dat ik daar niet zoveel voor ga krijgen. Iedereen wil daar vanaf..Ik zou voor buikvet gaan. Dan gaat alles soepeler.

Ik had de macht niet eens om dit topic te verplaatsenIk wil de likes terug! Al is het maar om @Green Mamba zijn fatshame post te liken.
We moeten een verzet oprichten tegen @recipe4hate die ons alle fun wegneemt!

Ik verzet voornamelijk drank!We moeten een verzet oprichten tegen @recipe4hate die ons alle fun wegneemt!
Jup, we zijn al 3 maart, dus vandaag 3 liter?Ik verzet voornamelijk drank!

Een slecht karakter is WEL een karakter!Geen karakter.