En ik danIk wil de likes terug! Al is het maar om @Green Mamba zijn fatshame post te liken.
We moeten een verzet oprichten tegen @recipe4hate die ons alle fun wegneemt!

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En ik danIk wil de likes terug! Al is het maar om @Green Mamba zijn fatshame post te liken.
We moeten een verzet oprichten tegen @recipe4hate die ons alle fun wegneemt!

Jij bent natuurlijk de eindbaas die daarna moet verslagen worden.En ik dan![]()
There there, jij neemt ook alle fun weg hoor!En ik dan![]()

Een slecht karakter heeft absoluut ook charme en nut. Je mag het hier dus echt wel op ‘geen’ karakter houden.Een slecht karakter is WEL een karakter!![]()
Nee, dat mag dan weer alleen in zwam, regels beter lezen! Be prepared for strafpuntjes.tsss truttige seut.
(in de hoop dat dat hier wel kan).
Enige wat ik me van vannacht herinner, is dat ik met een gele Lamborghini rondreed. Iedereen die me IRL kent, is nu de koffie/cola door zijn neus aan het spuiten van het lachen.![]()
Que?Nee, dat mag dan weer alleen in zwam, regels beter lezen! Be prepared for strafpuntjes.
Ben ik blij dat er gigantisch veel mannen functioneren volgens een definitie die jij niet als normaal zou bestempelen!De enige manier waarop je een normaal functionerende man toch iets kan laten spuiten.

Ben ik blij dat er gigantisch veel mannen functioneren volgens een definitie die jij niet als normaal zou bestempelen!![]()

And I don't care!Dat klinkt sletterig.![]()