Het grote slowchat topic

Mijn partner die al heel de avond loopt te zeuren over zijn gsm code kaartje en overal aan't zoeken was, blijkt die gewoon in z'n portefeuille te zitten die gewoon nog in de auto lag.
Ik wou nog posten @Tonerider "Heb je het al aan je madam gevraagd?" Maar dacht "Naaaa, niet doen, daarmee ga je hem bestempelen als een idioot/klein kind/... èn ze zijn nog geen jaren samen."

Dus dan is mijn vraag nu: wie heeft die gevonden? 😁

Ik wou nog posten @Tonerider "Heb je het al aan je madam gevraagd?" Maar dacht "Naaaa, niet doen, daarmee ga je hem bestempelen als een idioot/klein kind/... èn ze zijn nog geen jaren samen."

Dus dan is mijn vraag nu: wie heeft die gevonden? 😁
Oh maar ik ben een idioot hoor:) of eerder chaoot/vergeetachtig. Ik probeer ordelijk te zijn: ik had het kaartje mooi in de portefeuille gestoken en deze zat mooi in de middenconsole, maar vervolgens vergeet ik waar ik dat heb gestoken en waar ik mijn portefeuille gelaten heb.
Sleutels/gsm/portefeuille zijn sowieso een gevecht met mezelf om dat op een vaste plaats te leggen. Ik probeer dat, maar meestal blijft dat in mn broekzak steken en dan irriteert me dat plots en dan leg ik dat op de plaats waar ik dan ben. 5minuten later ben ik dan wel vergeten dat ik dat daar gelaten heb. Zelfde voor mn bril (niet dat die in mn broekzak zit natuurlijk)

Seagal film aant bekijken wegens niks beter op. Tis zo slecht dat het grappig wordt. :laugh:
Die restaurant scène in the Glimmer Man is de meest legendarische ever. Heel het restaurant kort en klein slaan om vervolgens de telefoon op te nemen aan de receptie " No, that won't work; we're closed for renovation" :rofl:te bekijken op YouTube onder de titel "Steven Seagal being a dick in a restaurant" :bow:

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan