MisterV
Well-known member
Van life? I'm ineen week Van Life on the road.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Van life? I'm ineen week Van Life on the road.

Die restaurant scène in the Glimmer Man is de meest legendarische ever. Heel het restaurant kort en klein slaan om vervolgens de telefoon op te nemen aan de receptie " No, that won't work; we're closed for renovation"te bekijken op YouTube onder de titel "Steven Seagal being a dick in a restaurant"
![]()
out of reach.. worst seagal movie everrrrrrrr. Maar heb jij het nu "zelf" gevonden of Tanuki?Oh maar ik ben een idioot hoorof eerder chaoot/vergeetachtig. Ik probeer ordelijk te zijn: ik had het kaartje mooi in de portefeuille gestoken en deze zat mooi in de middenconsole, maar vervolgens vergeet ik waar ik dat heb gestoken en waar ik mijn portefeuille gelaten heb.
Sleutels/gsm/portefeuille zijn sowieso een gevecht met mezelf om dat op een vaste plaats te leggen. Ik probeer dat, maar meestal blijft dat in mn broekzak steken en dan irriteert me dat plots en dan leg ik dat op de plaats waar ik dan ben. 5minuten later ben ik dan wel vergeten dat ik dat daar gelaten heb. Zelfde voor mn bril (niet dat die in mn broekzak zit natuurlijk)

)Hij zelf, maar ik heb niet meegezocht hoorMaar heb jij het nu "zelf" gevonden of Tanuki?
(En dat gedrag is wel "typisch mannelijk" vrees ik.)

Rule n° 1 of men: never assume. Ever. Never. No.Hij zelf, maar ik heb niet meegezocht hoor
Edit: in my defense, ik had wel voorgesteld om in de auto te gaan zien én ik ging ervan uit dat de eerste plaats waar hij had gekeken z'n portefeuille was, daarom had ik dat niet voorgesteld
Enkel volledig uit te kijken na een Duvelke of 3Ik heb dat onding gisteren volledig uitgekekenout of reach.. worst seagal movie everrrrrrrr.
Ga die scene es bekijken.
Tomski met zijn Seagal mag Hammond zijn, gij kunt niet anders of May. Dus nu nog jullie Clarkson vinden en de zoektocht naar sponsors kan beginnen!Van life? I'm in![]()
Voodoo werkt echt!Vannacht heel slecht geslapen omwille van een nachtmerrie dat mijn douche vol dode eenden lag. Mijn brein heeft daar uren half-wakker over zitten tobben tot mijn wekker af ging en ik meer uitgeput opstond dan dat ik was gaan slapen.

@Squidward geen valse hoop geven aub!Ik had 2 weken terug ook bronchitis, zonder antibiotica was ik nu wss dood...
Hij staat niet op mijn lijst voor de maand maart, all is well.@Squidward geen valse hoop geven aub!
Naaaah, ik hou het wel bij wat mijn fantasie ervan maakte!Een type wurggreep vanaf de achterkant waarbij je de keel van de tegenstander in de kom van uw elleboog brengt en daarna toeknijpt met uw andere arm door uw hand in de kom van de elleboog te sluiten en uw arm haaks op de nek plaatst.
Google het eens, je zult het beter snappen.

Een aanrader in bed!Naaaah, ik hou het wel bij wat mijn fantasie ervan maakte!![]()
Een aanrader in bed!
Hahaha, zo had ik er nog niet over nagedacht.Als de vrouw het bij de man doet zal ze er niet veel fun aan hebben. Omgekeerd lijkt het me zeer zeker interessant.
Wel, in feite is niets ook minder dan een bewusteloze ventIk heb toch niets met jou gehad?

Godzijdank!Ik heb toch niets met jou gehad?