Gewoon een pechdag dus.
Geef uzelf maar infractions voor ongepast taalgebruik. Dit hoort helemaal niet in dit topic
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gewoon een pechdag dus.
Geef uzelf maar infractions voor ongepast taalgebruik. Dit hoort helemaal niet in dit topic
GEASSIMILEERDdus niemand die weet waarom @Remake er niet meer is?
GEASSIMILEERD
Jawel![da gade gij nie bepale]
jagndoet
Ik denk dat je 'assimileren' verwart met 'integreren' #semantieklawyeredjagndoet
dat heeft helemaal niks te maken met zich aan te passen aan de omgeving. #semantiek #precies al lang niet meer op pol en actua geweest
Pas op of het wordt Remoser4hatoriusGeen nood. Na Remake hebben we beslist om nu ook recipe4hate te assimileren als beloning voor zijn taalnijver. Behold: Remoser4hate.
Ik denk dat je 'assimileren' verwart met 'integreren' #semantieklawyered
Pas op of het wordt Remoser4hatorius

Ik bleit altijd. Droevig? Bleiten. Heel blij? Bleiten. Gefrustreerd? Bleiten. Helemaal in de war? Bleiten. Superboos? Bleiten. Iets ontroerend zien? Bleiten.
Net te horen gekregen dat mijn school een document niet kan voorzien waar ik wel keihard op gehoopt had. Ik begreep het volledig en versta ook hun reden wel, maar toch moest ik bleiten. Gelukkig was mijn Zoom net gecrashed waardoor de video vast zat en hebben ze't niet gezien.
Deze namiddag de wandelschoenen aangetrokken, muziekje op en frisse lucht opsnuiven!
Op zo een baantje waar het "razend druk" is als er 3 auto's op 1u passeren, haalt een motorrijder me in, keert en vraagt naar een bepaalde straat. Ik haal braafjes de smartphone boven om hem op google maps te tonen hoe hij er geraakt.
En dan kwam het: "Woon je hier in de buurt? Wat is jouw naam? Ik zal je nog wel eens zien zeker?"
STOMME ZESTIGERS ALTIJD!
Ik ben niet zo zeker onder wel topic mijn relaas valt dus post ik het maar hier.
Het is een mix van ergernis en stomme stoot en pech.
Auto startte deze morgen niet (4u30). Waarschijnlijk de batterij.
Geen probleem dacht deze stoere chick, ik spring op mijn fiets, tis 6,7 km tot aan het station vanwaar ik de trein kan nemen en hup ik ben maar tien min te laat.
Bleek dus eerst dat ik mijn banden nog moest oppompen, als onhandig mens ging dit niet zo vlot en er ging toch kostbare tijd verloren.
Toen wou ik de kortste weg naar het station nemen, dwars door het bos.
Ook niet zo snugger want daar lag een hoop sneeuw en ijs op het fietspad, plus stikdonker en het krioelt daar van de everzwijnen en ook een paar wolven. Toch maar terug gedraaid en dan maar de langere route genomen.
Veel slechte fietspaden en slippartijen later had ik het al aardig warm dus ik begin dingen uit te spelen en achter op het kinderstoeltje te leggen.
Het station komt in mijn vizier, het zijn de laatste meters en plots blokkeert mijn fiets... Was mijn sjaal gevallen en tussen mijn ketting in beland.
Uiteindelijk heb ik 50 min gedaan over een traject van 7,5 km en staat mijn fiets daar met mijn sjaal rond mijn ketting gedraaid.
Ben nu onderweg naar t station terug. Ben benieuwd als ik mijn sjaal eruit krijg.
Voor hetzelfde was die weg met uw smartphone! Of met u!Deze namiddag de wandelschoenen aangetrokken, muziekje op en frisse lucht opsnuiven!
Op zo een baantje waar het "razend druk" is als er 3 auto's op 1u passeren, haalt een motorrijder me in, keert en vraagt naar een bepaalde straat. Ik haal braafjes de smartphone boven om hem op google maps te tonen hoe hij er geraakt.
En dan kwam het: "Woon je hier in de buurt? Wat is jouw naam? Ik zal je nog wel eens zien zeker?"
STOMME ZESTIGERS ALTIJD!
Voor hetzelfde was die weg met uw smartphone! Of met u!
Pas op, het blijft Genk city ze.Je bent waarschijnlijk de enigste mens van België die helemaal zeker kan zijn dat je fiets er vanavond nog zal staan.

Dus uwe sjaal was gepikt maar de fiets stond er nog?Pas op, het blijft Genk city ze.![]()

Mij krijg je nog zo snel niet op een moto gegooid, laat staan dat je er dan nog mee weg kan rijden!Voor hetzelfde was die weg met uw smartphone! Of met u!
Als het zo was dan liep er nu een stijlvolle dief rond.Dus uwe sjaal was gepikt maar de fiets stond er nog?![]()
Manmanman, ook JOUW vrouw verdient een medaille!Ik veeg mijn piet af aan de gordijnen, kan ze nog een tweede keer schreeuwen.

Manmanman, ook JOUW vrouw verdient een medaille!
om je flauwe humor te doorstaan!