Het grote slowchat topic

Ach, ik heb zelfs geen rijbewijs, je staat sowieso voor op mij. Ik zou het dus nooit doorhebben dat we langs ipv over de paaltjes moesten.
Je hebt dus een chauffeur. Sta je weer een streepje voor. Persoonlijk zou ik het echt rot vinden mocht ik de enige in het gezin zijn met een rijbewijs.

Je hebt dus een chauffeur. Sta je weer een streepje voor. Persoonlijk zou ik het echt rot vinden mocht ik de enige in het gezin zijn met een rijbewijs.
In onze generatie is het niet hebben van een rijbewijs ook vaker "niet mogen om medische redenen" dan "achja, geen zin om het te halen!".
Dat ikzelf weinig rij is ook omdat ik het niet goed durf. Op mijn best ben ik een vlotte bejaarde achter het stuur! En dat is nooit anders geweest.
En sinds mijn burnout is het helemaal om zeep, dan is na een half uur de concentratie gewoon "op". 🤷🏼

Is idd het geval voor Mr S. Ik heb het mijzelf aangedaan in feite, als tiener had ik enorme schrik (als kind zware botsing gehad met moeder) en ouders die er echt niet achter zaten. Dan jaren gewoond en gewerkt waar alles te voet te doen was. Nu terug bij element ‘schrik’. Al zou het er echt wel moeten van komen, dat weet ik ook.

je moet toch maar durven hé. zelf zo zat als een kanon drinken, en dan nog de anderen de schuld geven van je daden.

Akkoord, het is een gigantisch bedrag dat ze moet ophoesten, maar heeft ze imo toch lekker zelf gezocht?

Maar ja, ook hier in belgië heb ik het al eens her en der gehoord hoor, dat ze de café baas de schuld geven, als een klant nadien iets tegen komt onder weg naar huis.

Dan zou ik het toch proberen inhouden...

Ik heb 😍 geantwoord op uw stelling en niet alleen voor WC's in treinen trouwens...
Ik wou eerst zeggen dat ik nog nooit ben gaan zitten op een openbare wc maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen.
En als ik in de trein wil gaan dan heb ik eerst een heel ritueel gaande van broekspijpen omrollen tot de eerste velletjes wc papier gebruiken om de bril eventueel omhoog te doen en de doorspoel knop afvegen. 😆🙈

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan