Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Forumgebruiker is Wikkes? De wederopstanding van Trump is giweun sweet-mother-of-God waardig.Forumgebruiker is terug!
Mijn leven is compleet.
![]()

Welke regels waren dat? Asking for a friend.Niemand die de update van de regels gelezen heeft, dan?
Kon je toch zien aankomen?
We don’t have a roderick. What about Brian?oei
welease wodewick!
We don’t have a roderick. What about Brian?
Allez, u wil ik dat wel geven, op voorwaarde dat ik ook die 75% tiet foto’s ga krijgen.Forumgebruiker is Wikkes? De wederopstanding van Trump is giweun sweet-mother-of-God waardig.
Welke regels waren dat? Asking for a friend.
De nieuwe.Welke regels waren dat? Asking for a friend.
Er is maar één set van regels. Dezelfde die bovenaan elke pagina staat, en in elke warn nog eens gelinkt wordt:Welke regels waren dat? Asking for a friend.
Ja wikkes!Forumgebruiker is Wikkes? De wederopstanding van Trump is giweun sweet-mother-of-God waardig.

de permban regels zijn aangepast. Nu krijg je in de plaats een langere ban tot max 3 maanden. Als je zo een ban hebt moet je wel eerst eens bij @Loser op de schoot kruipen.Forumgebruiker is Wikkes? De wederopstanding van Trump is giweun sweet-mother-of-God waardig.
Ik was eerst en heb daardoor nog steeds recht op 75% tiet foto’s!Er is maar één set van regels. Dezelfde die bovenaan elke pagina staat, en in elke warn nog eens gelinkt wordt:
![]()
Forumregels & Warns
Warns: Op dit forum werken we met warns, een puntensysteem voor overtredingen cfr het bonus malus systeem. Moderators kunnen je per overtreding een aantal strafpunten geven. Als je aan een bepaald aantal strafpunten komt, volgt er automatisch een sanctie, meestal een ban van het forum. Warns...www.beyondgaming.be

Ik zou het in de FAQ zetten, die wordt meer gelezen.Er is maar één set van regels. Dezelfde die bovenaan elke pagina staat, en in elke warn nog eens gelinkt wordt:
![]()
Forumregels & Warns
Warns: Op dit forum werken we met warns, een puntensysteem voor overtredingen cfr het bonus malus systeem. Moderators kunnen je per overtreding een aantal strafpunten geven. Als je aan een bepaald aantal strafpunten komt, volgt er automatisch een sanctie, meestal een ban van het forum. Warns...www.beyondgaming.be
Ik heb gehoord dat @Remake vrij goed kan mikken. Dus de kans dat hij mist is niet zo groot
Je moet daarvoor zelfs niet goed kunnen mikken.Ik heb gehoord dat @Remake vrij goed kan mikken. Dus de kans dat hij mist is niet zo groot
We zijn geüpgraded naar Remoser. Remoser mist niet.Ik heb gehoord dat @Remake vrij goed kan mikken. Dus de kans dat hij mist is niet zo groot
Eindelijk supermodpowers.We zijn geüpgraded naar Remoser. Remoser mist niet.

Wie is er weg?Was me gisterenavond opgevallen dat ook @Chauffagist terug was. In heel het proces is er wel iemand anders in den hoek gevlogen…

Was me gisterenavond opgevallen dat ook @Chauffagist terug was. In heel het proces is er wel iemand anders in den hoek gevlogen…