Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Verteller:Eindelijk supermodpowers.![]()
Awel! Moet gij niet werken?!Eindelijk supermodpowers.![]()
Verteller:
Groot was zijn verbazing toen hij merkte dat de supermod eigenlijk de superknechten van de echte mods bleken te zijn. Hij ging beteuterd maar vastberaden aan de slag en gordde het juk om.
Gratie gekregen van de koning.Was me gisterenavond opgevallen dat ook @Chauffagist terug was. In heel het proces is er wel iemand anders in den hoek gevlogen…
Nee, mijn steekpenningen als crew brengen voldoende op.Awel! Moet gij niet werken?!
Another gladiator enters the arenaGratie gekregen van de koning.
Allee, ik maak op facebook een mopke over dak vrouwen zoek om samen mee te douchen om de rekening te drukken en mijne messenger steekt weer vol met kandidaten die da serieus nemen.
Vetzakkerij is het allemaal!!!

toch wel al een paar keer met een enkelband rondgelopen eh.Lijkt alsof in aan de poort van de gevangenis sta waar alle gedetineerden één voor één worden vrijgelaten.
Het daglicht schijnt te fel in hun ogen waardoor ze toch wel een paar keer moeten knipperen...
Sommige zijn ongeschoren, ongekamd en al een paar dagen niet gewassen maar allemaal lowkey in leven en maar wat blij dat de mods met hun keiharde banhamer gratie hebben willen verlenen.
Wordt er als het ware helemaal emo van.
Gelukkig heb nog nooit in de gavangenis gezeten en ben ik het toonbeeld van hoe het wel moet
Allee, ik maak op facebook een mopke over dak vrouwen zoek om samen mee te douchen om de rekening te drukken en mijne messenger steekt weer vol met kandidaten die da serieus nemen.
Vetzakkerij is het allemaal!!!
Ik offer me wel op om ons ballingschap niet in eenzaamheid door te brengen...dat komt nog van hem. Juist gereport. Het blijft niet bij Mulan alleen.

Jij pakt je taak als supermoderator meteen serieus op.Jawel, maar die is nog niet lang genoeg afwezig. Permban is vervangen door 3 maand dacht ik, en die zit nu nog niet op twee weken.

Ik ben gewoon blij om deel uit te mogen maken van het team, dus op mijn inzet kan je altijd rekenen!Jij pakt je taak als supermoderator meteen serieus op.
Wel handig, niets meer te doen voor mij!
Bij de volgende bestuursraad leg ik trouwens een voorstel op tafel om zoals @Wannez nu doet, het te verbieden om de unsure-smiley te gebruiken op posts van de moderatie.
Oppassen met IQ shaming van (mensen werkzaam bij) de polies!Hier ook iets vergelijkbaar mee gemaakt. In Oostende stonden wij geparkeerd, en waren iets uit het koffer aan het nemen. Ondertussen stapt een koppel in hun auto die voor ons geparkeerd stond. Ipv vooruit geeft die volgas achteruit en ramt onze auto. Onze voorkant in frut vaneen, en mijn vriendin wat blauwe plekken omdat de auto tegen haar been schokte (chance dat de handrem opstand of we waren beiden geplet). Ik loop direct naar voor, maar dat koppel vertrekt gewoon.
Direct nummerplaat op geschreven en ook 2 getuigen die direct hun contactgegevens kwamen aanbieden.
Ik bel naar de flikken voor de grootste kafkaiaanse ervaring van mijn leven.
"ja meneer als de andere partij er niet is, komen wij niet af hé, dat moet u toch weten. Kom maar naar kantoor".
Op kantoor aangifte gedaan met contact details van die getuigen. "ok meneer we volgen dit volgende week op".
Ik zeg nog dat dit vluchtmisdrijf is, mijn vriendin (hoe licht ook) fysieke schade heeft, en dat ze dat precies eens serieuzer mogen nemen. Ik vraag ook of niet eens iemand moet komen kijken naar de schade van mijn wagen. "Nee hoor, het aanrijdingsformulier is voldoende".
Na aandringen komt er toch een stereotype vetlap snor al ogen-rollend mee naar buiten, om ne foto met zijn gsm te trekken.
In de weken erna ook meermaals gebeld voor een update, maar steeds afgewimpeld. Na dik 1,5 maand bellen die flapdrollen terug met de boodschap "ja de andere partij zegt net dat gullie tegen hen opreed, maar er was geen schade aan hun wagen te zien, dusjah"... ... ...
=> "Ja no fucking shit dat er geen schade te zien is, we zijn 1,5 maand verder".
"Ja meneer ge zult eens tot hier moeten komen, zodat we de schade aan uwe auto kunnen zien en bepalen wiens fout het nu was"
=> "dude, WIJ STONDEN STIL, EN ER ZIJN 2 GETUIGEN. En voor de schade: Bij mij is ook niks meer te zien dat is ook al gefixt hoor".
"Ah maar hebt ge daar gene foto van?
=>" Vraagt es aan vetklep snor, die heeft toen een foto genomen."
"Ja die heeft em nimeer".
Ben ik godverdomme nog naar Oostende mogen rijden om een verklaring te ondertekenen, want uiteraard gaat dat niet online of in mijn lokaal kantoor... want... tis de polies zeker?
Neenee ik heb ook weinig goeds te zeggen over de flikken.
Ge kunt nie shamen wat er nie is…Oppassen met IQ shaming van (mensen werkzaam bij) de polies!
Dan moeten ze maar minder lomp zijn.Oppassen met IQ shaming van (mensen werkzaam bij) de polies!