Ach, we gaan weer de serieuze toer opIk wil niet. Dat is zo een beetje hoe ik het grootste deel van mijn leven bekijk.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ach, we gaan weer de serieuze toer opIk wil niet. Dat is zo een beetje hoe ik het grootste deel van mijn leven bekijk.

Nee hoor, dat moete helemaal niet serieus bekijken! Dat doe ik ook niet.Ach, we gaan weer de serieuze toer op![]()
Ik veronderstel omdat jouw auto het ook niet heeft?Ik heb nog nooit gereden met cruise control.
Idd.Ik veronderstel omdat jouw auto het ook niet heeft?

Ik heb nog nooit met cruise control gereden met een trein, maar er zou maar 1 iemand hier reageren met eenIdd.
Wel al gereden met auto's die dat hebben maar dan ook niet gebruikt omdat ik begod niet zou weten hoe het op te zetten.
Met de trein wel maar dat telt niet he.![]()
, veronderstel ik ... 
Mijn auto is 10 jaar oud en vrij basic. Mijn volgende auto (hopelijk pas binnen een jaar of 5 of langer) zal dat misschien wel hebben.Ik heb nog nooit met cruise control gereden met een trein, maar er zou maar 1 iemand hier reageren met een, veronderstel ik ...
Hier trouwens grote fan van de adaptive cruise control in combinatie met rijvakassistentie.
Tegen dan waarschijnlijk een vrij basic optie, die rijhulpsystemen.Mijn auto is 10 jaar oud en vrij basic. Mijn volgende auto (hopelijk pas binnen een jaar of 5 of langer) zal dat misschien wel hebben.
De lane assist heb ik wel vrij snel uitgezet op mijn wagen. Hoe vaak dat ding zelf begon tegen te sturen terwijl ik een voorsorteerstrook op reed omdat die lane assist dacht dat ik van de baan aan het afwijken was.Tegen dan waarschijnlijk een vrij basic optie, die rijhulpsystemen.
En gewone cruise control zal sowieso wel standaard voorzien zijn.
Hier wilt de vriendin dat dan weer niet opzetten omdat ze dan de controle niet heeftIdd.
Wel al gereden met auto's die dat hebben maar dan ook niet gebruikt omdat ik begod niet zou weten hoe het op te zetten.
Met de trein wel maar dat telt niet he.![]()
Oh well. Ik ga het nooit begrijpen. Niks makkelijker dan cruise control voor lange ritjes. Helaas heeft onze huidige auto dat ook niet.Aangezien er op steeds meer plaatsen Flitscamera's hangen of trajectcontrole is lijkt het me wel handig om te hebben.Hier wilt de vriendin dat dan weer niet opzetten omdat ze dan de controle niet heeftOh well. Ik ga het nooit begrijpen. Niks makkelijker dan cruise control voor lange ritjes. Helaas heeft onze huidige auto dat ook niet.
Ik vind het zalig, maar het hangt er ook een beetje van af welk verwachtingspatroon iemand heeft van zo'n systeem.De lane assist heb ik wel vrij snel uitgezet op mijn wagen. Hoe vaak dat ding zelf begon tegen te sturen terwijl ik een voorsorteerstrook op reed omdat die lane assist dacht dat ik van de baan aan het afwijken was.
Fluit My Life?Mijn zoon heeft leren fluiten.
FML.
In Canada bedankt iedereen altijd de chauffeur, zoals @TRUMP zegt gewoon vlug een "thank you" bij het afstappen. Ik vond dat ook fijn, toen ik terug in België was voelde ik mij altijd schuldig dat ik geen bedankje zei. Ik had het een paar keer gedaan maar ik kreeg het gevoel dat de chauffeur en mede passagiers zich afvroegen waarom die rare vrouw plots danku tegen zichzelf zei bij het afstappenAls iedereen zoals jou is en de buschauffeur even een bedankje gaat geven bij het stoppen aan de halte dan zijn we nog niet snel af van de vertragingen bij De Lijn.

Wisconsin hetzelfde. Daar begroette de chauffeur je bij het opstappen (altijd vooraan) ook altijd met een "Hi there, how are you doing today?" (wat uiteraard geen uitnodiging is om een gesprek te starten).In Canada bedankt iedereen altijd de chauffeur, zoals @TRUMP zegt gewoon vlug een "thank you" bij het afstappen. Ik vond dat ook fijn, toen ik terug in België was voelde ik mij altijd schuldig dat ik geen bedankje zei. Ik had het een paar keer gedaan maar ik kreeg het gevoel dat de chauffeur en mede passagiers zich afvroegen waarom die rare vrouw plots danku tegen zichzelf zei bij het afstappen![]()
In Canada bedankt iedereen altijd de chauffeur, zoals @TRUMP zegt gewoon vlug een "thank you" bij het afstappen. Ik vond dat ook fijn, toen ik terug in België was voelde ik mij altijd schuldig dat ik geen bedankje zei. Ik had het een paar keer gedaan maar ik kreeg het gevoel dat de chauffeur en mede passagiers zich afvroegen waarom die rare vrouw plots danku tegen zichzelf zei bij het afstappen![]()
De keren dat ik de bus neem zeg ik toch altijd goeiendag tegen de chauffeur.Wisconsin hetzelfde. Daar begroette de chauffeur je bij het opstappen (altijd vooraan) ook altijd met een "Hi there, how are you doing today?" (wat uiteraard geen uitnodiging is om een gesprek te starten).

Hij zal nog up date zijn.Waar is die update?

Ik heb geen vrienden, dus ik weet het niet.Ik geloof niet dat vrienden zo'n nietszeggende conversaties hebben.
Hell, we zitten op een internetforum, hier heeft niemand vrienden irl.Ik heb geen vrienden, dus ik weet het niet.