Het grote slowchat topic

Mijn vriendin die mij al 3x wakker maakt omdat ik "snurk"
Mijn neus zit dicht :headshake:

Net gezegd dat zij oordoppen kan indoen, maar dat ik niet kan stoppen met ademenen
Ik zou toch oppassen met zo een uitspraken zij kan je wel doen stoppen met ademen.

Als jullie dan nog de woning samen hebben aangekocht met een 100% schuldsaldo. Dan staat de vriendin toch voor een moeilijke keuze. 30 jaar lang afbetalen en slechte nachtrust ofwel een eigen huis en goede nachtrust...

Oei, ja. Zou ik niet doen. Een vriendin die een eigen leven, hobby's en vriendschappen wil hebben? Dumpen die handel!
Stel je voor zeg, waar gaat dat heen op lange termijn. Binnenkort denken vrouwen in een relatie nog dat ze een eigen mening mogen hebben. Ok ja, ze mag misschien 1 keer per week eens alleen de tuin in en eens per maand kiezen wat ze klaar maakt voor avondeten. Maar gekker dan dat hoeft het nu ook weer niet te worden.
Reactie spiderman:
giphy.gif

Misschien een raar vraagje, maar ik zoek naar dingen om te "reageren" als iemand me daddy noemt. 😅😅

Zoals bvb "flinke jongen" en "flinke meid".

Een context zou handig zijn? :unsure:
Een (gay) collega waar ik al jaren super goed mee overeen kom noemt me daddy.
Hier op het werk waren er vorig jaar een hoop die dachten dat we een affaire hadden. En we deden uiteraard wat olie op het vuur door steeds samen naar de keuken te gaan en zo.
Elke keer we elkaar zien knuffelen we, en sindsdien noemt hij me dus daddy.

Ondertussen zijn er al enkele andere collega's die me ook daddy beginnen noemen. En ik wil gepast kunnen reageren natuurlijk ;)

Een (gay) collega waar ik al jaren super goed mee overeen kom noemt me daddy.
Hier op het werk waren er vorig jaar een hoop die dachten dat we een affaire hadden. En we deden uiteraard wat olie op het vuur door steeds samen naar de keuken te gaan en zo.
Elke keer we elkaar zien knuffelen we, en sindsdien noemt hij me dus daddy.

Ondertussen zijn er al enkele andere collega's die me ook daddy beginnen noemen. En ik wil gepast kunnen reageren natuurlijk ;)
Met "baby" natuurlijk! 🤷🏼

Misschien een raar vraagje, maar ik zoek naar dingen om te "reageren" als iemand me daddy noemt. 😅😅

Zoals bvb "flinke jongen" en "flinke meid".

Wat als eerste in mij opkomt:
  1. Kleine meid / kleine jongen
  2. Tegen mannelijke collega's: "Hey princesje"
  3. Kom hier mijn klein poepenholleke
  4. Bij die andere mensen heel stil en sensueel in hun oor fluisteren "tis een seks ding tussen collega en mij, danku om mij al in de mood te krijgen"
  5. Omhelzen en kontknijpen
  6. Zeggen dat ge eigenlijk liever Zaddy hoort.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan