Helaas, ik vraag al een jaar naar zijn Sushi en probeer hem zelfs om te kopen door @Wannez mee te willen nemen!![]()
Dat wordt niet altijd en door iedereen als argument “pro” beschouwd

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Helaas, ik vraag al een jaar naar zijn Sushi en probeer hem zelfs om te kopen door @Wannez mee te willen nemen!![]()

Die is alle huizen met zwembad en poolhouse in regio Aalst al aan het afzoeken in Google Maps en in haar sheet aan het zetten.*Pmt tomski zijn adres naar Mulan*

Valt dik tegen, ben al bezig van in de zomer om dat huis te vinden en het is nog niet gelukt.Die is alle huizen met zwembad en poolhouse in regio Aalst al aan het afzoeken in Google Maps en in haar sheet aan het zetten.![]()
Merci voor de PM Tomski, adres goed genoteerd, tot straks !!
Tstaat er nog ni op.Die is alle huizen met zwembad en poolhouse in regio Aalst al aan het afzoeken in Google Maps en in haar sheet aan het zetten.![]()
Heb je die pijl van lege Cara Pils blikjes niet meer op Google Maps? Ik vond dat wel handig.Tstaat er nog ni op.
Voor balkenbrij, meer naar de Maaskant trekken, daar vindt ge dat wel bij de slagers.
De Maaskant != Maaskantje
Ly2!De Maaskant != Maaskantje
De Maaskant is het schoonste deel van de schoonste provincie met de schoonste vrouwen van België.
Maaskantje is een marginaal deel in marginaal Brabant uit marginaal Nederland.
Onwetende marginale boer dat ge zijt.

Gij zijt hier al een tijdje niet meer geweest?De Maaskant is het schoonste deel van de schoonste provincie met de schoonste vrouwen van België.
Jama ge moet die fake_Italiaanse-plastiek-volgeplamuurde wijven negeren hé, dat wel.Gij zijt hier al een tijdje niet meer geweest?
Go get em Mulan no one talking bad about the airfryer!!Ja, ik ook.
De airfryer dient om
1. Niet te frituren (dus vervanging frietketel)
2. Ter vervanging van de oven. (Niet ter vervanging van bakken op de pan an sich)
Persoonlijk vind ik bakken in de airfryer makkelijker dan op de pan omdat je er niet bij moet blijven, niet moet draaien,...
Maar niet alles wat je op de pan bakt, kan je Airfryen zonder kwaliteitsverlies. Zoals een steak.
Airfryer is idd VEEL sneller dan de oven!
@Mulan ge moet niet kwaad zijn, was eigenlijk bedoelt als compliment omdat je de airfryer zo verdedigd.Go get em Mulan no one talking bad about the airfryer!!
@Tonerider komt eens verder helpen jong en zegt eens dat een steak in de airfryer evengoed of zelfs beter is!