Het grote slowchat topic

Waarom is die van jou zo flexibel? Altijd zo verstrengeld geraken in van alles en nog wat! 🤨
Ik heb precies dat probleem niet... eerder een harde stok in de wielen...
Is dat dan door het glazen straatje dat je rijdt met die harde stok? Want met een priapisme zou ik toch eens naar de dokter gaan, straks valt ie er nog af!

Nu twijfel ik of je bedoelt dat we iedereen op u af mogen sturen van BG of dat ge uw ego wilt beschermen omdat @kay-gell u ontsnapt is en ge dan een uitvlucht zoekt om aan te tonen dat kjelleke niet uw type is

Mulan ik heb Kjell al mogen in het echt zien, die is echt iedereen zijn type, zo ne hete beer. Uitvluchten gaan niet helpen...

Idd. Was het enige wat ik kon bedenken dat wat klopte in die context.

Misschien een CC met iemand van een CC.
Een conference call met iemand van een call center.
:unsure:
Een conference call met iemand van een call center om met een coupe cabrio naar het cultureel centrum te rijden en daar met credit card te betalen.

Een CC met iemand van het CC om met een CC naar het CC te rijden om daar met CC te betalen.

:crazy:

Een conference call met iemand van een call center om met een coupe cabrio naar het cultureel centrum te rijden en daar met credit card te betalen.

Een CC met iemand van het CC om met een CC naar het CC te rijden om daar met CC te betalen.

:crazy:
Hopelijk werd in de mail daarover ook iedereen in CC gezet.

Een conference call met iemand van een call center om met een coupe cabrio naar het cultureel centrum te rijden voor een clubconcert van Culture Club en daar met credit card te betalen.

Nu twijfel ik of je bedoelt dat we iedereen op u af mogen sturen van BG of dat ge uw ego wilt beschermen omdat @kay-gell u ontsnapt is en ge dan een uitvlucht zoekt om aan te tonen dat kjelleke niet uw type is

Mulan ik heb Kjell al mogen in het echt zien, die is echt iedereen zijn type, zo ne hete beer. Uitvluchten gaan niet helpen...
Nja maar ik ben meer een... Mechelaartype!
En @kay-gell is meer een...njah...hoe noemen we dat... Forse caviatype? :unsure:
Die heeft dus LETTERLIJK een handtasmodel (alez, we geven hem wat krediet: rugzak-op-de-step) van hond hè!

Nja maar ik ben meer een... Mechelaartype!
En @kay-gell is meer een...njah...hoe noemen we dat... Forse caviatype? :unsure:
Die heeft dus LETTERLIJK een handtasmodel (alez, we geven hem wat krediet: rugzak-op-de-step) van hond hè!
Al er eens bij stilgestaan dat @kay-gell de Mechelaar is in zijn hond-baasje relatie?

Nogmaals de perfect match voor u Mulan ge komt er niet onderuit.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan