Het grote slowchat topic

*Mompelt iets dat klinkt als "Ben jij niet ook het type geweest waarop ze viel?"*
Daar zeg je het wel, viel :unsure:
Ze is geswitcht van een betrouwbare normale vent* naar type Temptation Island verleider. Je mag zelf kiezen wat voor de kinderen de beste optie is 🤓

Of ik ben stiekem een narcistische psychopaat die haar al jarenlang terroriseert en hier het heilig boontje komt uithangen, dat kan natuurlijk ook. Maar als narcistische psychopaat besef ik dat niet van mijzelf.

* bevestigd na een onafhankelijke audit

Daar zeg je het wel, viel :unsure:
Ze is geswitcht van een betrouwbare normale vent* naar type Temptation Island verleider. Je mag zelf kiezen wat voor de kinderen de beste optie is 🤓

Of ik ben stiekem een narcistische psychopaat die haar al jarenlang terroriseert en hier het heilig boontje komt uithangen, dat kan natuurlijk ook. Maar als narcistische psychopaat besef ik dat niet van mijzelf.

* bevestigd na een onafhankelijke audit
@kay-gell volgens mij noemt hij je nu een slechte invloed voor kinderen... 🤔

Get those gloves on!

@kay-gell heeft toch iets meer verstand dan een Temptation verleider mag ik hopen. Die Temptation kerels weten wsl niet eens wat een forum is 😏
Alsof ooit iemand naar hen luistert als ze hun mond open doen, ik denk niet dat hun intelligentie het kenmerk is waar ze mee uitblinken!
(Waarmee ik niet insinueer dat Kjell of TI-verleiders idioten zijn, wel dat ze behoort onopgemerkt zelfs Albert Einstein de loef af zouden kunnen steken en niemand die hen oppervlakkig kent zou het echt door hebben...)

wel dat ze behoort onopgemerkt zelfs Albert Einstein de loef af zouden kunnen steken en niemand die hen oppervlakkig kent zou het echt door hebben...)
Zeker dat, “talk to the hand because the face don’t want to listen anymore”, zelfs een genie als Einstein bedenkt zoiets niet.

Ik zie er wel zo uit maar ik lees boeken, doe dutjes en krijg angstzweet als ik een vrouw, die duidelijk interesse heeft, wil kussen voor 't eerst :unsure:
Allez @Mulan buiten een goddelijk lijf heeft em ook nog voldoende intelligentie, en is zo schattig met zijn dutjes en tikkeltje onzekerheid.

Dan is die afstand toch verwaarloosbaar he. Ma weer uw kans gemist he... (Ik laat die 20cm die hij tekort komt buiten beschouwing)

We gaan de geschikte BGers u niet op een dienblad blijven aanbieden he

Allez @Mulan buiten een goddelijk lijf heeft em ook nog voldoende intelligentie, en is zo schattig met zijn dutjes en tikkeltje onzekerheid.

Dan is die afstand toch verwaarloosbaar he. Ma weer uw kans gemist he... (Ik laat die 20cm die hij tekort komt buiten beschouwing)

We gaan de geschikte BGers u niet op een dienblad blijven aanbieden he

Who cares als 3 vuisten dat compenseren 😌

Uw ex zei da he?
Ge weet ondertussen dat die serieus kon liegen.

Just sayin’… :unsure:
44a03ddd-3f45-45a0-b727-38e7ac77afca.jpg

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan