Uw ex zei da he?
Ge weet ondertussen dat die serieus kon liegen.
Just sayin’…![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Uw ex zei da he?
Ge weet ondertussen dat die serieus kon liegen.
Just sayin’…![]()
Dat verklaart misschien waarom ze uiteindelijk voor een 5 cm'er is gegaan?Who cares als 3 vuisten dat compenseren![]()
Dat verklaart misschien waarom ze uiteindelijk voor een 5 cm'er is gegaan?

Je bent hier wel Temptation Island aan het verwarren met Debation Island. Ik heb dat indertijd gewonnen met een verhandeling over de invloed van quantummechanica op het psychosociaal welzijn van de gemiddelde single man op BG.Alsof ooit iemand naar hen luistert als ze hun mond open doen, ik denk niet dat hun intelligentie het kenmerk is waar ze mee uitblinken!
(Waarmee ik niet insinueer dat Kjell of TI-verleiders idioten zijn, wel dat ze behoort onopgemerkt zelfs Albert Einstein de loef af zouden kunnen steken en niemand die hen oppervlakkig kent zou het echt door hebben...)
Het kan mij eigenlijk geen fluit schelen met welk geld ze hun Matexi koekendoos hebben gekocht. Ik irriteer mij er soms wel aan dat je in dat soort programma's, net zoals in de gazet ("wat doen wij met ons geld"-artikels) en andere media alleen maar mensen ziet/leest die het geluk hebben gehad van het op die manier te kunnen doen (wat betreft blind getrouwd allemaal maar veronderstellingen trouwens).Ja, €450-550k... dat kan een koppel zonder hulp van thuis zelfs niet betalen. Laat staan een alleenstaande kleuterleidster (zelfs met vakantiewerk). Dat was dus ofwel een huurhuis ofwel heeft die een zetje gehad van thuis uit (maar overigens niks verkeerd mee is). Maar zoals @SomeDude al zei: zelfs met werken/sparen/geen grote uitgaven heb je echt geen €250k op u spaarboek op u 29ste, zeker niet als kleuterleidster. Tenzij ze inderdaad toevallig goed gemikt heeft met beleggingen maar mijn gevoel is dat ze daarvoor niet het type is.
Voor de kunst gebruik ik wel mijn museumpas 
Het kan mij eigenlijk geen fluit schelen met welk geld ze hun Matexi koekendoos hebben gekocht. Ik irriteer mij er soms wel aan dat je in dat soort programma's, net zoals in de gazet ("wat doen wij met ons geld"-artikels) en andere media alleen maar mensen ziet/leest die het geluk hebben gehad van het op die manier te kunnen doen (wat betreft blind getrouwd allemaal maar veronderstellingen trouwens).
Het is hun gegund hé, maar als mens met een nochtans niet zo slecht inkomen maar een huis dat nog wel wat verbouwingen nodig heeft zou ik veel liever eens dingen zien/lezen over "we hebben een huis gekocht, we hebben het niet superbreed maar hebben zo en zo den boel hier toch kunnen verbouwen." Zou véél nuttiger zijn dan het zoveelste "we zijn een koppel architect + interieurdesigner en hebben in een Kempisch bos een villa van een miljoen op de kop kunnen tikken en volgezet met kunst, schoon hé"-artikel.
Maar ik ben nu wel ferm offtopic aan het gaan dus ga dat hier in slowchat smijten. En voor de misverstaanders, nee, ben niet jaloers. Mijn droom is een tiny house, als het efkes kan in een bosVoor de kunst gebruik ik wel mijn museumpas
![]()
S: maar ben jij jaloers
G: oh nee
S+G: wij zijn niet jaloers
oh nee
Zo'n artikel moet natuurlijk clicks genereren en binnenkijken bij de iets gefortuneerderen is altijd net wat interessanter dan bij de krabbers.Nee, wij zijn niet jaloers
K wil gewoon eens een nuttig artikel lezen in de gazet![]()
Ik vrees dat je dan een betalend abonnement moet nemen. De enige manier.Nee, wij zijn niet jaloers
K wil gewoon eens een nuttig artikel lezen in de gazet![]()
Een betalend abonnement bij HLN voor nuttige artikels?Ik vrees dat je dan een betalend abonnement moet nemen. De enige manier.

Ik heb een betalend abonnement. 't Was wel een promo, misschien krijgt wie de volle pot betaalt nuttiger artikelsIk vrees dat je dan een betalend abonnement moet nemen. De enige manier.
(nee, geen HLN, dat zit er al voor niks bij met Proximus)Bij 'een' krant. En op zich valt dat bij HLN ook nog wel mee, hoor. Als je niet naar de comments gaat kijken.Een betalend abonnement bij HLN voor nuttige artikels?![]()
Bwoh, binnenkijken bij krabbers. Ik heb het eerder over "Hé koppel gewone werkmensen met een paar kinderen en zonder zak geld van de ouders, ge woont daar nog schoon, tell me your secret."Zo'n artikel moet natuurlijk clicks genereren en binnenkijken bij de iets gefortuneerderen is altijd net wat interessanter dan bij de krabbers.
Tsss....(Ik laat die 20cm die hij tekort komt buiten beschouwing)
We gaan de geschikte BGers u niet op een dienblad blijven aanbieden he
Wie mijn auto ziet zal wel merken dat er niks gecompenseerd hoeft te worden![]()
Met een elektrisch stepke daarentegen…Nog nooit iemand met een Aixam zien rijden en gedacht: "damn, die zal vast een giga XxX hebben!"![]()
Bij een Aixam kan ik dat nog verstaan, die giga XxX past daar niet in. Ik had het eerder op "Duitse klassewagens" versus de rest. Mijn auto is lang genoeg om erin te passenNog nooit iemand met een Aixam zien rijden en gedacht: "damn, die zal vast een giga XxX hebben!"![]()

Probleem met een giga XxX is dat dat wel eens verstrikt kan geraken in die wielkes.Met een elektrisch stepke daarentegen…
Pas op. Er is niet veel plaats tussen de spaken.Probleem met een giga XxX is dat dat wel eens verstrikt kan geraken in die wielkes.

Of er vlamt u een speedpedelec voorbij en het één en ander geraakt verstrikt in die zijn spakenPas op. Er is niet veel plaats tussen de spaken.
Erover rijden is een groter risico.
![]()