D
Deleted member 2181
Guest
1 kind van 2 vaders zou straf zijn jaAangezien ik maar 1 kind van 1 vader heb: duidelijk niet hè?!?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
1 kind van 2 vaders zou straf zijn jaAangezien ik maar 1 kind van 1 vader heb: duidelijk niet hè?!?
Maar niet onmogelijk!1 kind van 2 vaders zou straf zijn ja
Maar niet onmogelijk!

Niet op de ouderwetse manier maar via een labo.

Ik was methode 1 me al levendig aan het voorstellen..Niet op de ouderwetse manier maar via een labo.![]()
En is dat je glimlach van de dag of je WTF&@#€ momentje van de dag?Ik was methode 1 me al levendig aan het voorstellen..
Eerder https://www.beyondgaming.be/threads/welke-film-heb-je-vandaag-gezien-en-wat-vond-je-ervan.181/En is dat je glimlach van de dag of je WTF&@#€ momentje van de dag?
aanraders op dat gebied?
Hij mag doen wat hij wil tot Mulan Jr 21 is, daarna is het de vereniging van Huis Mulan en Huis Kay-Gell tot Huis M’Kay.
And their firstborn shall be known as Kaylan of house M’Kay first of their name.Hij mag doen wat hij wil tot Mulan Jr 21 is, daarna is het de vereniging van Huis Mulan en Huis Kay-Gell tot Huis M’Kay.
Om 1 of andere reden word ik niet wild bij het aanschouwen van een 2secondensnokske. Maar hey, you do you! (Letterlijk)Das een ontlading die jij wel wil meemaken zeker?![]()
I can neither admit nor deny these allegations.Banana for scale… My, we are an optimist!
Hier staat de knip gepland tussen kerst en nieuwjaar. De kerstboom zal twee ballen minder hebben dit jaar![]()
Per ongeluk bij de dierenarts een afspraak geboekt?Euhm... Als de uroloog je heeft uitgelegd dat je ballen verdwijnen, zou ik precies toch eens voor een 2de opinie gaan...![]()

Zolang de stam nog versierd kan worden zal het wel goed zijn.![]()

Ineens samen met de hond, groepskorting!Per ongeluk bij de dierenarts een afspraak geboekt?
![]()
En zo heeft "de Russen zijn in het land" voor gen-z een andere betekenis .Russen zijn nochtans bedreven in procedures waarbij ge moet terugtrekken
Hoch, het heeft ook met trekken te maken.En zo heeft "de Russen zijn in het land" voor gen-z een andere betekenis .
Het irritante aan de katten van de buren is dat onze hond altijd tegen de ruit vliegt als ze in onze tuin komen en ik dan de ruiten weer kan kuisen.![]()
https://amzn.eu/d/7sF9wrgWaarschijnlijk minder dan een echte vriendin.et quanta costa?

Way ahead of yaEerst de lampjes, dan de slingers en pas op’t einde de bollen.