Mulan
Well-known member
FtfyAh maar daar heb ik ne goeie tip voor da wel:
Gewoon letterlijk zand in hun ogen strooien als ze gooien en zeggen da da van een plots zeewindstoot kwam. Diegeloven toch alles. Zien dat toch niet!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
FtfyAh maar daar heb ik ne goeie tip voor da wel:
Gewoon letterlijk zand in hun ogen strooien als ze gooien en zeggen da da van een plots zeewindstoot kwam. Diegeloven toch alles. Zien dat toch niet!
Zijn Remake, Straight-Six, en Straddle dood ofzo?
Zit ook al bijna een jaar niet meer op het beursforum.@Straddle weet ik niet.
Flink zo!Ik heb gebeld.
Moest anders wachten tot dinsdag om bij mijn eigen huisarts te kunnen langsgaan.

Ik ben al mijn volledige leven ambtenaar.Arme ambtenaar
Wat een slechte mentaliteit, imo moet je toch aansporen om lager te raken zodat die van alle sociale voordelen kan gebruik maken en een leven lang op vakantie zijn.Ik heb nog aangevuld.En als ik lage middenklasse kan zijn, kan zij dat ook!
#aim4theStars
Wie gaat er verdomme mijn pensioen betalen later?!?!Wat een slechte mentaliteit, imo moet je toch aansporen om lager te raken zodat die van alle sociale voordelen kan gebruik maken en een leven lang op vakantie zijn.
Ge moest maar uw gekregen kindergeld belegd hebben. Enig financiele geletterdheid mag toch wel he.Wie gaat er verdomme mijn pensioen betalen later?!?!
Die carapilstoren vormt zichzelf niet hoor!Ge moest maar uw gekregen kindergeld belegd hebben. Enig financiele geletterdheid toch wel he.

Euh, ge moet het natuurlijk wel willen he.Die carapilstoren vormt zichzelf niet hoor!![]()
Oh ben jij CaraSletje?Die carapilstoren vormt zichzelf niet hoor!![]()
Aangezien ik maar 1 kind van 1 vader heb: duidelijk niet hè?!?Oh ben jij CaraSletje?
Rustig, rustig, ik heb twee ambitieuze kinderen én Mulan Jr zal sowieso wel een mooi huwelijk sluiten. Tegen dan is Kay-Gell een silver fox, mooi geïndexeerd loon, … Komt goed!Wie gaat er verdomme mijn pensioen betalen later?!?!
#eigenjonkeerst
rustig, ge hebt nog tijd heAangezien ik maar 1 kind van 1 vader heb: duidelijk niet hè?!?
Caramilf dan .Aangezien ik maar 1 kind van 1 vader heb: duidelijk niet hè?!?
Wie ben je en wat heb je met Nestorius gedaan die me anders op mijn verschrompelde eierstokken zou wijzen gezien mijn vergevorderde leeftijd?rustig, ge hebt nog tijd he

Goeie ouwe wijze nestorius zal u er anders wel op wijzen dat als ge marginaalWie ben je en wat heb je met Nestorius gedaan die me anders op mijn verschrompelde eierstokken zou wijzen gezien mijn vergevorderde leeftijd?![]()
Wie ben je en wat heb je met Nestorius gedaan die me anders op mijn verschrompelde eierstokken zou wijzen gezien mijn vergevorderde leeftijd?![]()