Het grote slowchat topic

Een lodge belt mij om te zeggen dat 2 klanten van hun dronken zijn en boel maken en de vrouw heeft een mes en de manager heeft schrik dat ze gestoken zal worden.

Dus ik met paar man vlug naar daar rijden. Komen we toe ligt de man KO buiten te slapen. En zijn vrouwelijke hippo doe de deur open van haar huisje in veel te kleine lingerie en zegt ze kom binnen kunnen we wat fun hebben terwijl ze een dansje doet waardoor ik zeker 1 week niet zal kunnen slapen.

En enigste waar ik kan aan denken als ik dat is "waar zit wannez als je heb nodig hebt" dunno why want ik ken de wannez totaal eens niet. BG fucks up ur mind

Een lodge belt mij om te zeggen dat 2 klanten van hun dronken zijn en boel maken en de vrouw heeft een mes en de manager heeft schrik dat ze gestoken zal worden.

Dus ik met paar man vlug naar daar rijden. Komen we toe ligt de man KO buiten te slapen. En zijn vrouwelijke hippo doe de deur open van haar huisje in veel te kleine lingerie en zegt ze kom binnen kunnen we wat fun hebben terwijl ze een dansje doet waardoor ik zeker 1 week niet zal kunnen slapen.

En enigste waar ik kan aan denken als ik dat is "waar zit wannez als je heb nodig hebt" dunno why want ik ken de wannez totaal eens niet. BG fucks up ur mind
Het antwoord zat al in de vraag!

@Screw2020 Jij komt zo gewoon (in positieve zin) over, er moeten er toch echt wel zijn die jou willen knuffelen? Zei iemand hier ook niet dat je er dan ook nog gewoon ‘normaal’ uitziet? Ga eens iets drinken met Mulan, niet zozeer voor de romance maar voor een goed gesprek en zien welk advies.
Must resist. Shitload aan strafpunten schier onafwendbaar.

Ach, zitten @Mulan en @Wannez in zuid afrika?

Maar zat zijn ain't one of them! 🥳

Alcohol-Cause.jpg

Da’s niet echt hè lieve kinderen, teveel alcohol kan de gezondheid schaden.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan