Het grote slowchat topic

Dag @Wannez
Ziede, niet hetzelfde
Hoezo? Maakte het je…. onzeker?

ba-dum-tsss-drum.gif

Merci!
Wil jij vanaf nu iedere avond een samenvatting van de leukste topics maken?

Mag met wat flair en opsmuk. Mag zelfs als vlog. Een beetje een “laat-avond journaal” van BG.

En kleed u een beetje als Jan Becaus want ik mis die.
Ahbon. Dus als Mulan een avondjournaaltje maakt voor jou alleen, zie je haar liefst gekleed als Jan Becaus? Weird....

Anyway, kben al blij dat ik met mijn bruin klakske toch een prachtige vrouw tegen het lijf gelopen ben waar het gewoon goed met klikte.
Niemand let op dat bruin klakske met die djellaba erbij.

Ik ga zeggen tegen mijn vriend dat hij vanaf nu altijd een bruine klak en een gewaad aan moet doen, kwestie dat ik hem ten allen tijde kan beschrijven als hij vermist geraakt. :thinking:

Ahbon. Dus als Mulan een avondjournaaltje maakt voor jou alleen, zie je haar liefst gekleed als Jan Becaus? Weird....
Ja. Dát of naakt.

Maar het hoeft niet voor mij alleen hoor. Er is misschien al een BG channel op youtube, dan kan al de rest ook genieten van het Mulan nieuws.

(Maar als ge het toch voor mij alleen zou maken, moogt ge me aanspreken met “lief schatteke” ipv “beste kijkers”)

Must resist. Shitload aan strafpunten schier onafwendbaar.
Hm, jij bent sterker dan ik :oops:

Ik ontdek nu pas, na al die vroegere strafpunten, dat je kan quoten naar zwam om daar de snarky comment te doen...

Edit: ah nee dit is blijkbaar zwam niet.
Ben niet thuis in deze vreemde uithoeken van BG waar het niet om gelijk krijgen draait :tongue:

Ik heb geen geld. Krijg ik een freebie?
1 afleveringske? 1 artikeltje dan? Of een reportageken?
Er is een raffle gaande, exclusive footage vanin de camper gaat exclusief naar de winnaar van die raffle

Ik zou u maar haasten

Langs de andere kant, kan een beetje vanalles zijn eh, Mulan die met ne kater opstaat en met de handen in het haar ne koppijn aan het verwerken is, Wannez die opstaat, frigo openslaat, carat'je uit de six-pack neemt en tegelijk zijn boxer langs vanachter wat rechttrekt en gelijk een stevig boerke laat en vraagt : is t eten al gereed?

Who knows?

Laatst bewerkt:

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan