I aim to please!Maar jij zorgt er wel voor dat bepaalde plaatsen kurkdroog blijven, é!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
I aim to please!Maar jij zorgt er wel voor dat bepaalde plaatsen kurkdroog blijven, é!
www.africansnakebiteinstitute.com
www.africansnakebiteinstitute.com
Die solifugen waren even beroemd ten tijde van de (2de) oorlog in Irak, toen de VS binnenviel en er zo'n foto werd verspreid waar men er twee dicht bij de lens hield, waardoor die er gigantisch uitzagen. Dan werden er verhalen verspreid over hoe gevaarlijk die wel waren.Wij hadden voor paar dagen echt een wolf spider in mijn zoon zijn slaapkamer maar mocht hem niet buiten laten hij vond het leuk dat hij er was https://www.africansnakebiteinstitute.com/spider/wolf-spider-lycosidae/
Deze 2 hebben we redelijk veel ook:
![]()
Solifuge - ASI
Also known as Red Romans, Sun Spiders, Kalahari Ferrari and Baardskeerder. These arachnids are not true spiders. There are more than a 1000 species..www.africansnakebiteinstitute.com
![]()
Baboon Spider - ASI
The fangs are large, often over a centimeter in length and bites are painful for a day or two but are not medically important.www.africansnakebiteinstitute.com
Goh we hadden zo eens solifuge in onze bar area waar de klanten zitten. En plotseling luid gegil. 4 klanten op de tafel 4 in een hoek van onze bar voor dat ding. Mijn toe 4-5jarife zoon gaat er naast liggen en geeft hun een preek dat ze geen schrik moeten hebbenDie solifugen waren even beroemd ten tijde van de (2de) oorlog in Irak, toen de VS binnenviel en er zo'n foto werd verspreid waar men er twee dicht bij de lens hield, waardoor die er gigantisch uitzagen. Dan werden er verhalen verspreid over hoe gevaarlijk die wel waren.
Nuja, ziet er ook redelijk afgrijselijk uit, en zal wel pijnlijk bijten, maar niet echt gevaarlijk.

Het is wat je gewend bent gemaakt natuurlijk. Ik had begin deze zomer twee neefjes van mijn vrouw op bezoek, die zijn grootgebracht in Abu Dhabi op een appartement. Praktisch niets van dierenleven in zo'n woestijnstad, dus die waren letterlijk van alles bang in mijn tuin (uhu een Belgische tuin): vliegen, honingbijen, spinnetjes, ... ik denk dat ze al nerveus werden van een Koolwitje.Goh we hadden zo eens solifuge in onze bar area waar de klanten zitten. En plotseling luid gegil. 4 klanten op de tafel 4 in een hoek van onze bar voor dat ding. Mijn toe 4-5jarife zoon gaat er naast liggen en geeft hun een preek dat ze geen schrik moeten hebben
Ik heb ook al paar keren gebeten geweest door de milde slangen die we hebben. Die pijn valt al bij al goed meer hoor.
FTFYI aim to please! ~ Lee Harvey Oswald
Beter, hoop ik?I aim to please! ~ Rocco Siffredi
Wij hadden voor paar dagen echt een wolf spider in mijn zoon zijn slaapkamer maar mocht hem niet buiten laten hij vond het leuk dat hij er was https://www.africansnakebiteinstitute.com/spider/wolf-spider-lycosidae/
Humor is wel een heel subjectief gegeven natuurlijk.Als dat soort mannen blijkbaar zo moeilijk te vinden zijn dan is er nog hoop voor mij eens ik mij op de datingmarkt begeef
(ik mag mijzelf al eens een complimentje geven in deze donkere tijden)
Hier spelen ze de verlengingen![]()
Varia - Boeken: Investeren in het eerste / tweede helft van je leven
Beide boeken gezocht van Lannoo Investeren in de eerste helft van je leven Investeren in de tweede helft van je levenwww.beyondgaming.be
Een topic om een existentiële crisis van te krijgen. Wat is de eerste helft? Wat is de tweede helft? Wie zegt dat je ondertussen al niet aan de penalty's na de verlengingen bezig bent zonder het door te hebben?
Natuurlijk moet dat matchen. Laat ons zeggen dat een vrouw die onder "man met humor" verstaat platte seksistische/racistische moppen, dat dat niet echt een match gaat zijn. Donkere en absurde humor daarentegenHumor is wel een heel subjectief gegeven natuurlijk.
(Just kidding, dat zijn voor mij zaken die MOETEN matchen. Er zullen vast tienduizenden "gepaste" mannen rondlopen die single zijn, maar daarom ontmoet ik ze nog niet of zie je het concept relatie nog niet op dezelfde manier als die ander)

Maar tegen mij maakt niemand kans. Ik ben een alfalfa.Natuurlijk moet dat matchen. Laat ons zeggen dat een vrouw die onder "man met humor" verstaat platte seksistische/racistische moppen, dat dat niet echt een match gaat zijn. Donkere en absurde humor daarentegen![]()
Ik ben een alfalfa.

Dat is dus een ding zo van die groepjes. Hier stuurt de schoonpa constant van die te onozele foto's en ik krijg ook altijd kettingmails. Ik verwijder ze voor mezelf en archive de mails zonder ze ook maar te lezen. Als hij daar gelukkig van wordt... Ik zou dat bij de berichtjes van je Ma ook gewoon doen xd.We hebben een whatsapp groepje voor de familie.
Mijn moeder stuurt wel wekelijks door: "pas op, valse mails in omloop door -insert firmanaam-, niet op klikken!"
Telkens antwoord ik haar dat we echt niet zo naïef zijn dat we (mijn zus en ik) geloven dat ze ons per se geld willen geven...
7 dagen later: *ping!* "Pas op! Valse mail van...."![]()
Jaaaa, moet ik ook doen. Ze snapt mijn humor (sarcasme) niet echt. Dus zij is blij dat ze telkens reactie krijgt.Dat is dus een ding zo van die groepjes. Hier stuurt de schoonpa constant van die te onozele foto's en ik krijg ook altijd kettingmails. Ik verwijder ze voor mezelf en archive de mails zonder ze ook maar te lezen. Als hij daar gelukkig van wordt... Ik zou dat bij de berichtjes van je Ma ook gewoon doen xd.

In ware richmansBG-style dobber je de andere dagen wel in je verwarmd buitenbad rond he!3x per week onder de douche? Wtf? Zijn er echt dan mensen die zich minder dan 3x per week onder de douche staan.
De datingthread delivers again

Mijn buiten zwembad is niet verwarmd, daarvoor te warm hier. En die ene maand (juni) dat koud is spring ik wel in mijn jacuzzi.In ware richmansBG-style dobber je de andere dagen wel in je verwarmd buitenbad rond he!