Het grote slowchat topic

Wie heeft Jonas weggejaagd?
Is jonas nu deleted member 14 geworden?

Omfg, dit had ik niet zien aankomen

Ja al dat 'goedbedoelde' raadgeven zal wel aan de basis liggen neem ik aan..?
Yes, je ziet het waar hij gequoote werd.
Stom om je account dan maar te verwijderen voor zo'n futuliteit, maar ieder het zijne natuurlijk .

Niet enkel daarvoor zegt Black:
Nee, zeker niet enkel daarvoor. Het was wel duidelijk, denk ik, door de berichten die hij postte dat hij slecht in zijn vel zat, maar hij twijfelde ook reeds langer aan zijn moderatietaken hier op BG. Hij moet dan gisteren of in het voorbije weekend de beslissing hebben genomen om ermee te stoppen en gelijktijdig om zijn account te verwijderen.

Ik had een leraar voor godsdienst.
Een oudere man van rond de 50, beetje kaal, een baard en hij was lang en smal.
Zo een beetje een Jezus Christus type.
Dacht altijd dat hij dat was die was herrezen om les ts komen geven en alles. 👀
Hij meurde ook vreselijk uit zijn mond. Bruuuh 🤢🤢
Ik heb nog godsdienst gehad van een pater. Die had 50 jaar eerder TBC gehad en als het winter werd, zetten we wel eens bakjes water op/achter de verwarming tot de lucht zo vochtig werd, dat die owv zijn hoest enkele dagen/weken afwezig was :unsure:

Ik heb nog godsdienst gehad van een pater. Die had 50 jaar eerder TBC gehad en als het winter werd, zetten we wel eens bakjes water op/achter de verwarming tot de lucht zo vochtig werd, dat die owv zijn hoest enkele dagen/weken afwezig was :unsure:

En ik dacht dat ik het erg te verduren had. Heftig man. :lol:

Ik heb eens wat meer informatie opgezocht omtrent die spinnensoort. Je moet u geen zorgen maken, ze zijn schuw van mensen.

Meestal leggen ze binnenshuis honderden eitjes. Ze verkiezen textiel zoals beddengoed, zetels, onder tapijten, achter gordijnen, enz. Maar dat zijn natuurlijk hele kleintjes. Het duurt zeker 2 weken vooraleer ze volgroeid zijn. Overdag schuilen ze (mensenschuw, remember) en 't is pas 's nachts dat ze dan in uwe mond en andere lichaamsholtes proberen te kruipen.

Maar 't is niet dat ze bijten ofzo. Oef!

Ik heb eens wat meer informatie opgezocht omtrent die spinnensoort. Je moet u geen zorgen maken, ze zijn schuw van mensen.

Meestal leggen ze binnenshuis honderden eitjes. Ze verkiezen textiel zoals beddengoed, zetels, onder tapijten, achter gordijnen, enz. Maar dat zijn natuurlijk hele kleintjes. Het duurt zeker 2 weken vooraleer ze volgroeid zijn. Overdag schuilen ze (mensenschuw, remember) en 't is pas 's nachts dat ze dan in uwe mond en andere lichaamsholtes proberen te kruipen.

Maar 't is niet dat ze bijten ofzo. Oef!

Kijk dat zijn dingen die ik allemaal al wist maar zo'n exemplaar in levende lijve ergens zien blijft een vieze, enge teringzooi.

En what the hell in andere lichaamsholtes? 😭😭

Die foto is wel zwaar ingezoomd toch?

Just! Mijn post werd verwijderd vanwege spam in het verkeerde topic. Hoe lang geef jij al les?
Dit is gewoon een complot tussen het menselijk patriarchaat en het spinnen patriarchaat om de menselijke vrouw als hysterisch en zwak te gaan bestempelen! Stap 1 hiervan werd reeds in 1990 gezet met het (albeit komisch) horror meesterwerk Arachnophobia.

**naadloze verbinding van 2 thema’s hier met een complottheorie erbij. Schoon werk toch!

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan