515
Well-known member
Yes, je ziet het waar hij gequoote werd.Is jonas nu deleted member 14 geworden?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Yes, je ziet het waar hij gequoote werd.Is jonas nu deleted member 14 geworden?
Den Eddy en de Jan niet mixen eh!Om het met de wijze woorden van Eddy Stoefs te zeggen: sommige kunnen het efkes wegsteken, maar uiteindelijk zijn't allemaal hoeren meneer.
Wie heeft Jonas weggejaagd?
Is jonas nu deleted member 14 geworden?
Omfg, dit had ik niet zien aankomen
Ja al dat 'goedbedoelde' raadgeven zal wel aan de basis liggen neem ik aan..?
Yes, je ziet het waar hij gequoote werd.
Stom om je account dan maar te verwijderen voor zo'n futuliteit, maar ieder het zijne natuurlijk .
Nee, zeker niet enkel daarvoor. Het was wel duidelijk, denk ik, door de berichten die hij postte dat hij slecht in zijn vel zat, maar hij twijfelde ook reeds langer aan zijn moderatietaken hier op BG. Hij moet dan gisteren of in het voorbije weekend de beslissing hebben genomen om ermee te stoppen en gelijktijdig om zijn account te verwijderen.
Kom, wat heb je goed te maken?Hier ook een farce. Bestel 6 cadeaus voor mijn vriendin vrijdag avond.
Ik heb nog godsdienst gehad van een pater. Die had 50 jaar eerder TBC gehad en als het winter werd, zetten we wel eens bakjes water op/achter de verwarming tot de lucht zo vochtig werd, dat die owv zijn hoest enkele dagen/weken afwezig wasIk had een leraar voor godsdienst.
Een oudere man van rond de 50, beetje kaal, een baard en hij was lang en smal.
Zo een beetje een Jezus Christus type.
Dacht altijd dat hij dat was die was herrezen om les ts komen geven en alles.
Hij meurde ook vreselijk uit zijn mond. Bruuuh![]()

Ik heb nog godsdienst gehad van een pater. Die had 50 jaar eerder TBC gehad en als het winter werd, zetten we wel eens bakjes water op/achter de verwarming tot de lucht zo vochtig werd, dat die owv zijn hoest enkele dagen/weken afwezig was![]()

En papa maar denken: "niet wat ik graag zou hebben dat ze in haar mond stopt!""mama krijgt geen snoepje van mij want die stopt al genoeg in haar mond"
Puh

Die mama's en hun voetfetish toch.En papa maar denken: "niet wat ik graag zou hebben dat ze in haar mond stopt!"![]()
Die foto is wel zwaar ingezoomd toch?@Myllana @Mr.Anderson Het verhaal haalde de krant! https://www.telegraaf.nl/nieuws/172...en-doet-geen-oog-dicht-wolfspin-valt-haar-aan
Ik heb eens wat meer informatie opgezocht omtrent die spinnensoort. Je moet u geen zorgen maken, ze zijn schuw van mensen.
Ik heb eens wat meer informatie opgezocht omtrent die spinnensoort. Je moet u geen zorgen maken, ze zijn schuw van mensen.
Meestal leggen ze binnenshuis honderden eitjes. Ze verkiezen textiel zoals beddengoed, zetels, onder tapijten, achter gordijnen, enz. Maar dat zijn natuurlijk hele kleintjes. Het duurt zeker 2 weken vooraleer ze volgroeid zijn. Overdag schuilen ze (mensenschuw, remember) en 't is pas 's nachts dat ze dan in uwe mond en andere lichaamsholtes proberen te kruipen.
Maar 't is niet dat ze bijten ofzo. Oef!

Donkere, warme, klamme/vochtige plaatsen hè.Kijk dat zijn dingen die ik allemaal al wist maar zo'n exemplaar in levende lijve ergens zien blijft een vieze, enge teringzooi.
En what the hell in andere lichaamsholtes?![]()
Mijn oksels of de ruimte tussen mijn tenen dus.Donkere, warme, klamme/vochtige plaatsen hè.
Dit is gewoon een complot tussen het menselijk patriarchaat en het spinnen patriarchaat om de menselijke vrouw als hysterisch en zwak te gaan bestempelen! Stap 1 hiervan werd reeds in 1990 gezet met het (albeit komisch) horror meesterwerk Arachnophobia.Die foto is wel zwaar ingezoomd toch?
Just! Mijn post werd verwijderd vanwege spam in het verkeerde topic. Hoe lang geef jij al les?
Maar jij zorgt er wel voor dat bepaalde plaatsen kurkdroog blijven, é!Donkere, warme, klamme/vochtige plaatsen hè.