Het grote slowchat topic

Hij heeft irl vrienden gemaakt.
Mja wat gaan we dan hiermee doen:

Werk jij ook van thuis uit? Hier staat het op 19 graden, maar ik wikkel mezelf in zo een sjaal die een half deken is, als ik aan het werken ben... Da's toch gevoelig kouder.
Iemand gaat toch moeten zeggen dat ze iets onder die sjaal mag aandoen of dat ze voor een keer toch een legging mag aandoen. Met dan nog de tip om dat onder een broek te doen, zodat ze het warmer heeft.

Iemand gaat toch moeten zeggen dat ze iets onder die sjaal mag aandoen of dat ze voor een keer toch een legging mag aandoen. Met dan nog de tip om dat onder een broek te doen, zodat ze het warmer heeft.
Dat weet ze én dat doet ze! 😇
Deze week een fluoroze thermolegging gekocht voor de dochter. Feeling so proud! 😈

Ik twijfel of het erotisch dan wel komisch was... :unsure:

Nee serieus, ik weet niet goed meer wat de situatie was, ik meen mij wel te herinneren dat we aan een computerscherm zaten, maar wat we daar net deden weet ik echt niet meer. Maar het feit dat jullie het waren én jullie een duidelijk gezicht hadden weet ik wel nog helder.
Ow you! *Blush*

images

Probleem is dat ge natuurlijk minder snel dingen vindt in die grote maten he.

* post verwijderd wegens smakelijkeloze opmerking van mij uit en zeer terechte reactie van andere. Mijn excuses liet me even meeslepen.

Laatst bewerkt:
Waar is hij heen?

Zijn vrouw heeft ontdekt dat hij chicks probeerde te scoren en @515 waardoor hij er nu niet meer op mag van haar. Op het forum hé.
Of hij nog op haar mag weet ik niet.
Mss nog wel, af en toe maar mss ook niet. Meer.

en voor degene die unsure reageren, ik lul maar wat uit mijn nek. Ik weet niet waar @Str8_6 uithangt.:frown:

Laatst bewerkt door een moderator:
Zijn vrouw heeft ontdekt dat hij chicks probeerde te scoren en @515 waardoor hij er nu niet meer op mag van haar. Op het forum hé.
Of hij nog op haar mag weet ik niet.
Mss nog wel, af en toe maar mss ook niet. Meer.

en voor degene die unsure reageren, ik lul maar wat uit mijn nek. Ik weet niet waar @Str8_6 uithangt.:frown:
Aan de ketting alé kom

Ik weet dat ge niet op zoek zijt, maar áls ge ooit een datingprofiel zou aanmaken, zou ge er dan een foto met een vis opzetten?
Vind ik als vrouw even "betoverend" als personen die met hun paard op de foto staan. (Is dus ook een ding bij sommige mannen)

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan