Mulan
Well-known member
Neenee, attent, hij kent het beleid ten huize Mulan daaromtrent!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Neenee, attent, hij kent het beleid ten huize Mulan daaromtrent!
Tenzij dat we goeie vrienden zijn, dan kom ik al eens sneller achterom.

Ik laat het weten aan Els Van Doesburg!Tenzij dat we goeie vrienden zijn, dan kom ik al eens sneller achterom.
Uiteraard terwijl ik aan de deurbel rinkel![]()
Bedankt!Ik laat het weten aan Els Van Doesburg!
Het spijt mij vreselijk, maar het antwoord was nein.Bedankt!
Welk antwoord? Of ik bij Mulan moet aanbellen?Het spijt mij vreselijk, maar het antwoord was nein.
Mulan meer type Glockenspiel dan belleke-trek, denk ik.Welk antwoord? Of ik bij Mulan moet aanbellen?
Wat heeft dat mensch daarmee te maken.
Trek het je niet aan.Too many innuendo’s.
Must resist.
Als’t een troost kan zijn, uw vrouw zal haar handen waarschijnlijk ook meer dan vol hebbenM'n vrouw is vertrokken voor 3 weken naar Afrika, voor 't werk.
Ik zal m'n handen vol hebben met die 2. De jongsten begon 4 uren na haar vertrek koorts te doen.

Natuurlijk, en je hoort mij eigenlijk niet klagen hoor. Het moet gewoon weer lukken.Als’t een troost kan zijn, uw vrouw zal haar handen waarschijnlijk ook meer dan vol hebben![]()
Dat riekt hier naar modpoeperij!Omdat ik dat met de mods in PM wat besproken heb.
Uiteraard! Ik heb 5 soeppompoenen gekregen.Dat riekt hier naar modpoeperij!
En nu gaat ge moderators in de soep draaien?Uiteraard! Ik heb 5 soeppompoenen gekregen.
Ge zijt zelfs genodigd om een kommetje modsoep te komen eten!En nu gaat ge moderators in de soep draaien?
It's a date!Ge zijt zelfs genodigd om een kommetje modsoep te komen eten!
Met broodjes en kruidenboter!

Stuur maar als ge der zijt.Alez, niet echt een date - date natuurlijk. Kwestie van geen kat bij melk te zetten door samen iets te eten en drinken als 2 heteroseksuele mensen van een ander geslacht.![]()