ugar
Well-known member
Als saaie vent die al 30 jaar samen is met zijn partner hoef ik niet echt een profiel daarIk denk niet dat die websites dat toelaten.
Probeer het anders eens laat het ons weten!![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als saaie vent die al 30 jaar samen is met zijn partner hoef ik niet echt een profiel daarIk denk niet dat die websites dat toelaten.
Probeer het anders eens laat het ons weten!![]()
Niets over voor de wetenschap, gij!Als saaie vent die al 30 jaar samen is met zijn partner hoef ik niet echt een profiel daar
Als ik ooit terug moet daten dan zoek ik een "zeemeermin"Ik weet dat ge niet op zoek zijt, maar áls ge ooit een datingprofiel zou aanmaken, zou ge er dan een foto met een vis opzetten?

Squakira?Tripke naar Antwerpen doen misschien ?
Daar kunt ge naar het schijnt wit poeder uit containers halen dat ook wel eens Colombian Marching Powder genoemd wordt.
Die heeft het aan de stok met de spaanse fiscus.Squakira?
Ocharm. Zolang ze money issues heeft, mag ze bij mij wel efkes logeren.Die heeft het aan de stok met de spaanse fiscus.
Your kitties say no!Ocharm. Zolang ze money issues heeft, mag ze bij mij wel efkes logeren.
Ik heb wel maar 1 bed, maar da komt goed uit want ‘t wordt ’s nachts al wat kouder.
Zolang ik het eten van de katten betaal, hebben ze niet veel te zeggen. Plus, die slapen er gewoon bij hoor.Your kitties say no!

Morgen 3(toch?) Vermiste katten die op een ander gaan eten zijn!Zolang ik het eten van de katten betaal, hebben ze niet veel te zeggen. Plus, die slapen er gewoon bij hoor.![]()

‘t Zijn binnenkatten dus ze kunnen enkel ergens achter, onder, of in gekropen zijn.Morgen 3(toch?) Vermiste katten die op een ander gaan eten zijn!![]()
Niet verschieten als er een raar geurtje aan je ontbijtgranen of weet ik veel wat hangt plots... Katten zijn behoorlijk haatdragend.‘t Zijn binnenkatten dus ze kunnen enkel ergens achter, onder, of in gekropen zijn.

Weet ik. Maar de mijn zijn minder subtiel. Een braakbal in de zetel ofzo, ja dat gebeurt wel eens.Niet verschieten als er een raar geurtje aan je ontbijtgranen of weet ik veel wat hangt plots... Katten zijn behoorlijk haatdragend.![]()
Unfortunately, our website is currently unavailable in your country. We are engaged on the issue and committed to looking at options that support our full range of digital offerings to your market. We continue to identify technical compliance solutions that will provide all readers with our award-winning journalism.
Als saaie vent die al 30 jaar samen is met zijn partner hoef ik niet echt een profiel daar
voor Ugar is dat een U-profiel, je mag de foto op tinder gebruikenMag ik uw profiel dan gebruiken? Als saaie vent die al 30 jaar zonder partner zit...
Is jonas nu deleted member 14 geworden?Wie heeft Jonas weggejaagd?