Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hebt ge toch die straatwerkers in een soepje verwerkt ?Zei iemand ‘mensensoep’?
Maar neen!Hebt ge toch die straatwerkers in een soepje verwerkt ?
Komen eten in Casa Squid.Maar neen!
Herfst is de tijd van stoofpotjes.
Alles wat we kunnen scannen wordt geregistreerd. Als ze zien dat ik op een maand tijd maar 20 mensen heb gescand dan komen ze eens aan mijn mouw trekken ja.Hebben jullie daar quota voor dan?
Dat was toch al een eind weer.Ook onzen Trump weer verbannen ... Aiai.
All I’m sayin’ is
![]()
Ja, komt em weer ens terug?Dat was toch al een eind weer.
Ik heb daar geen zo'n zicht op, mssh moet jij nog eens met de mods spreken.Ja, komt em weer ens terug?
Dat deed ik. En zodoende werd Trump geband.Ik heb daar geen zo'n zicht op, mssh moet jij nog eens met de mods spreken.
Dat deed ik. En zodoende werd Trump geband.
Heb hier niet alles nagekeken, maar heeft iemand hem al binnengekopt?Ik heb geluk, mijn ouders zijn al meer dan 40j gelukkig getrouwd. Die geven elkaar dagelijks nog een kus, noemen elkaar nog met troetelwoordjes,... Maar die hebben ook nauwelijks zware tegenslagen gehad.
Tis niet meer hetzelfde zonder str8-6!Heb hier niet alles nagekeken, maar heeft iemand hem al binnengekopt?
Of ben ik de enige die een legging dragende air fryer dochter wel categoriseer als zeer zware tegenslag
Das echtTis niet meer hetzelfde zonder str8-6!
Van wie denk je dat ik het heb?!?Heb hier niet alles nagekeken, maar heeft iemand hem al binnengekopt?
Of ben ik de enige die een legging dragende air fryer dochter wel categoriseer als zeer zware tegenslag

De melkboer?Van wie denk je dat ik het heb?!?![]()
Waar is hij heen?Tis niet meer hetzelfde zonder str8-6!
Hij heeft irl vrienden gemaakt.Waar is hij heen?