Squidward
Well-known member
Gelijk loon? Betere opvolging van geweld en misbruik? Wat krijgen we, we staan te trappelen!!En geeft de vrouwen ook iet.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gelijk loon? Betere opvolging van geweld en misbruik? Wat krijgen we, we staan te trappelen!!En geeft de vrouwen ook iet.
Gelijk loon? Betere opvolging van geweld en misbruik? Wat krijgen we, we staan te trappelen!!
Currykoord allitereert wel mooiGodverdomme begin geen nieuwe variant van frikandel vs curryworst iere é kameraad.

Dat het hier verdikke stil is nu der 2 onruststokers beslist hebben dat ze liever op cafe gaan dan hier aan de virtuele toog te plakken!![]()

En omwille van die reden is het frikandel en nikske anders.Currykoord allitereert wel mooi![]()
Pas jij maar op voor wat zij wenst, je zal er 69% van uitmaken…
But she doesn’t share… “food”Pas jij maar op voor wat zij wenst, je zal er 69% van uitmaken…

Leg daar een doosje Manons bij en die zwijgt.But she doesn’t share… “food”![]()
mor alle, nu geef je net wat ze willen.Onruststoker? Amai, waar hebben we dat aan verdiend.
Ik bood de dames gewoon een drankske aan
Ma tis goe. Steekt da nu maar in awen’ol!
Wat? Een fles in hun hol?mor alle, nu geef je net wat ze willen.

Sinds wanneer zie ik jou als "een onruststoker van slowchat"?Onruststoker? Amai, waar hebben we dat aan verdiend.
Ik bood de dames gewoon een drankske aan
Ma tis goe. Steekt da nu maar in awen’ol!

Ah nee? Oei… *stopt haar R4H display terug in de doos*Sinds wanneer zie ik jou als "een onruststoker van slowchat"?
De wereld draait niet rond jou hoor!![]()
Sinds wanneer zie ik jou als "een onruststoker van slowchat"?
De wereld draait niet rond jou hoor!![]()

Zo hard ga je nu ook weer niet moeten trekken hebben he.
Daar ben ik blij om.
*trekt fles uit Mulans hol*
*PLOP*
Allez, zullen we hem dan maar leegmaken? Is nu toch op temperatuur.
Iets zei plopZo hard ga je nu ook weer niet moeten trekken hebben he.

Dat kan met elke man gebeuren, niet mee inzitten.Iets zei plop![]()
Uw vrouwke of tvrouwke van een ander?Tvrouwke dat me (eindelijk) heeft getrakteerd op ne goeie BJ. Nu aan het genieten van mijn tweede bruine Maredsous, en straks een lekkere biefstuk friet. Mijn weekend kan niet meer stuk![]()