Het grote slowchat topic

Ik had deze later naar mijn man gestuurd die vanuit thuis nog wat aan het werk was met de vraag of en wanneer hij zo eens ging dansen voor mij ook in zo'n klein, strak shortje en toen dreigde hij ermee mij overal te blokkeren.:frown:
Uw man heeft no chill 😒
Samensmelten. 😏

veel te leuk om de kans op afschuw op je gezicht te laten liggen! 😇
giphy-downsized-large.gif

De algemene insteek is nu dat je dat soort woorden niet meer mag zeggen, enfin je mag ze nog wel zeggen maar je mag ze niet meer intypen op iemand anders zijn internet "discussie forum". De overheid doet daar naastig in mee uiteraard, helemaal woke.

Tot er hier ook een oorlog uitbreekt en er dienstplicht in voege moet komen, dan zullen het toch alweer de mannen zijn die opgeroepen worden en niet de vrouwen, dan gaat men niet meer moeten afkomen met "jamaar ik ben qua hersenen een vrouw eh!!" of "vrouwen zijn gelijk aan mannen!", ben vrij zeker dat op dat ogenblik gaat gezegd worden "sorry maar al die bullshit van de laatste 50 jaar daar stoppen we nu mee, tis voor serieus nu!".
Ik snap zelfs de sprong niet van mannen met tattoos janet noemen en vrouwen die naar de oorlog moeten
:laugh:
.
Dat is van Mac-BC geleden dat ik iemand zo een bokkesprongen van logica zie maken.

Mijn punt is dat al die regeltjes die we en de overheid nu maken over gendergelijkheid en gender identiteit terug de vuilbak in gegooid zullen worden als het echt om de knikkers gaat. En dat toont aan hoe hard we dat soort standpunten echt serieus nemen.
Maar dat punt op zich snap ik wel (of ik akkoord ben is een ander). Maar in welke logica is dat hetzelfde / het gevolg van tattoo janetten?

Wel hoe ik daar op uit kwam is heel simpel, door de overdreven woke cultuur mag je niet meer het woord janet zeggen als scheldwoord. En ik zeg dat heel die cultuur een gevolg is van jarenlang teveel tijd hebben, teveel luxe, geen oorlog, bepampering zeg maar.
OK...

Wel hoe ik daar op uit kwam is heel simpel, door de overdreven woke cultuur mag je niet meer het woord janet zeggen als scheldwoord. En ik zeg dat heel die cultuur een gevolg is van jarenlang teveel tijd hebben, teveel luxe, geen oorlog, bepampering zeg maar.
Je mocht nooit janet zeggen als scheldwoord? :unsure: Als je dat tegen de verkeerde zegt, krijg je op je bakkes. Net zoals je hem/haar klootzak/kutwijf zou noemen.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan