Lucky bastard, Duitsland?Kzen op weg naar den vremde!
Eet dan ne facesized schnitzel voor mij bij!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lucky bastard, Duitsland?Kzen op weg naar den vremde!
Uw man heeft no chillIk had deze later naar mijn man gestuurd die vanuit thuis nog wat aan het werk was met de vraag of en wanneer hij zo eens ging dansen voor mij ook in zo'n klein, strak shortje en toen dreigde hij ermee mij overal te blokkeren.![]()
Samensmelten.
veel te leuk om de kans op afschuw op je gezicht te laten liggen!![]()
Lucky bastard, Duitsland?
Eet dan ne facesized schnitzel voor mij bij!
Luxemburg dus, voor mij nen Bofferding dan!Nein, tzal hier bofferding of diekirch worden.
Bofferding it is!Luxemburg dus, voor mij nen Bofferding dan!
Toxische relatie!Ik had deze later naar mijn man gestuurd die vanuit thuis nog wat aan het werk was met de vraag of en wanneer hij zo eens ging dansen voor mij ook in zo'n klein, strak shortje en toen dreigde hij ermee mij overal te blokkeren.![]()
True, hij had ook gewoon kunnen sturen: "als gij eerst voor mij danst in een klein shortje"Toxische relatie!
gewoon waterboarden zal ook helpen vermoed ik.Ge moet iemand anders u een glas water opdrinken, dus de andere persoon moet het in uw mond gieten en dat door af te wisselen in snel, traag, veel, weinig.
Werkt hier zo goed als elke keer.
Die zijn allemaal gesmolten![]()
Playboy Bunnies When They Get Older [10 Pics]
These photographs taken at a reunion for former Playboy bunnies will make you think that beauty dies after a certain age, or that it lives on forever.bitrebels.com

Ik snap zelfs de sprong niet van mannen met tattoos janet noemen en vrouwen die naar de oorlog moetenDe algemene insteek is nu dat je dat soort woorden niet meer mag zeggen, enfin je mag ze nog wel zeggen maar je mag ze niet meer intypen op iemand anders zijn internet "discussie forum". De overheid doet daar naastig in mee uiteraard, helemaal woke.
Tot er hier ook een oorlog uitbreekt en er dienstplicht in voege moet komen, dan zullen het toch alweer de mannen zijn die opgeroepen worden en niet de vrouwen, dan gaat men niet meer moeten afkomen met "jamaar ik ben qua hersenen een vrouw eh!!" of "vrouwen zijn gelijk aan mannen!", ben vrij zeker dat op dat ogenblik gaat gezegd worden "sorry maar al die bullshit van de laatste 50 jaar daar stoppen we nu mee, tis voor serieus nu!".
Maar dat punt op zich snap ik wel (of ik akkoord ben is een ander). Maar in welke logica is dat hetzelfde / het gevolg van tattoo janetten?Mijn punt is dat al die regeltjes die we en de overheid nu maken over gendergelijkheid en gender identiteit terug de vuilbak in gegooid zullen worden als het echt om de knikkers gaat. En dat toont aan hoe hard we dat soort standpunten echt serieus nemen.
Ja, dat waren schone tijden.Ik snap zelfs de sprong niet van mannen met tattoos janet noemen en vrouwen die naar de oorlog moeten.![]()
Dat is van Mac-BC geleden dat ik iemand zo een bokkesprongen van logica zie maken.
I miss him so much it hurts inside.Ja, dat waren schone tijden.
OK...Wel hoe ik daar op uit kwam is heel simpel, door de overdreven woke cultuur mag je niet meer het woord janet zeggen als scheldwoord. En ik zeg dat heel die cultuur een gevolg is van jarenlang teveel tijd hebben, teveel luxe, geen oorlog, bepampering zeg maar.
Probleem is dat velen proberen die leemte te vullen maar gewoon de capaciteiten niet hebben om een waardige vervanger te zijn, wat dan nog meer het gemis accentueert.I miss him so much it hurts inside.
herinner je de gevleugelde woorden “je haar is mooi en je stinkt niet”En haarkleur is natuurlijk precies waar mannen op Tinder op letten..![]()

Dat was niet op Tinder.herinner je de gevleugelde woorden “je haar is mooi en je stinkt niet”![]()

Je mocht nooit janet zeggen als scheldwoord?Wel hoe ik daar op uit kwam is heel simpel, door de overdreven woke cultuur mag je niet meer het woord janet zeggen als scheldwoord. En ik zeg dat heel die cultuur een gevolg is van jarenlang teveel tijd hebben, teveel luxe, geen oorlog, bepampering zeg maar.
Als je dat tegen de verkeerde zegt, krijg je op je bakkes. Net zoals je hem/haar klootzak/kutwijf zou noemen.Is dat de @Wannez standaard voor wie mee naar huis mag?herinner je de gevleugelde woorden “je haar is mooi en je stinkt niet”![]()