Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het zaaaad van ne maaaaat kan geen kwaaaadZout op zen Waasland uitgesproken is "zaad", en dat is het laatste dat ge wilt proeven als ge kut aan het degusteren zijt.
Ge kunt u ook afvragen wat het nut nu precies is van mensen uit te scheldenJe mocht nooit janet zeggen als scheldwoord?Als je dat tegen de verkeerde zegt, krijg je op je bakkes. Net zoals je hem/haar klootzak/kutwijf zou noemen.

Ik kan die uitspraak tot zekere hoogte begrijpen, maar als het in mijn mond komt, zijn we hoog genoeg gekomen.Het zaaaad van ne maaaaat kan geen kwaaaad
En welke groep is dat dan die altijd butthurt is?En net als de meeste heteromannen kunnen wij tegen zo een grap, en net zoals de meeste holebis kunnen zij ook tegen een grap over hun geaardheid, de meeste vreemdelingen kunnen ook tegen een grap,.. Zolang het niet op pesterijen uit gaat draaien. Het is eigenlijk een hele kleine minderheid die altijd butthurt

Dat was inderdaad een beetje mijn puntGe kunt u ook afvragen wat het nut nu precies is van mensen uit te schelden![]()

Ge kunt u ook afvragen wat het nut nu precies is van mensen uit te schelden![]()
Omdat coureurs vervelend zijn tiensDat was inderdaad een beetje mijn punt![]()

Ik zei nog drinks on me maar ik heb die droogkloot daarmee niet kunnen overhalen.Uw man heeft no chill![]()

Ik zei nog drinks on me maar ik heb die droogkloot daarmee niet kunnen overhalen.
Hij zei dat hij al drinken had en stuurde een foto van een flesje Fristi.
FRISTI for godsake!
Enkel een echte man kan een roos drankje an!Een brikje Fristi met rietje, da’s pas een man die comfortabel is met zijn eigen.Enkel een echte man kan een roos drankje an!
Maar drinkt hij het uit glas, straalt het ook nog eens klasse uit...Een brikje Fristi met rietje, da’s pas een man die comfortabel is met zijn eigen.

Afhankelijk van het glas, ik heb nog Smurfenglazen van den Esso, dat is ook geen vibe!Maar drinkt hij het uit glas, straalt het ook nog eens klasse uit...![]()
Afhankelijk van het glas, ik heb nog Smurfenglazen van den Esso, dat is ook geen vibe!
Maar dan wel met eentje van dezeIk dacht eerder aan deze beauty!
Als men begint over fristi ben ik weg@nestorius zet ze eens op hun plaats. Als je al wild komt van vlezekes en frietje dan ga je hier ook wel op kunnen losgaan.

dat is gewoon de goorste rommel die ooit gemaakt is.Samensmelten.
veel te leuk om de kans op afschuw op je gezicht te laten liggen!![]()
Hoe was je sollicitatie?![]()
Ik denk dat de mensen van het hondentopic mijne woef wel herkennen en weten dat Wannez hier op bezoek is geweest...![]()
Die van 6 perfect naar verwachting: ondermaats!![]()
Hoe was je sollicitatie?
Ondertussen heeft dat camper verhaal voor de kinderen ook al een hele andere wending gekregen.. Het is eerder een fuckbusje geworden.
Ik denk dat de mensen van het hondentopic mijne woef wel herkennen en weten dat @Wannez hier op bezoek is geweest...FakeTaxiWannez