Mr.Anderson
Well-known member
Een lijk kan je nog wat in bochten wringen en draaien, bakken bier niet. Aha!En dan zou jij klagen over wat er im je auto moet!
Bekijk bijlage 13554
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een lijk kan je nog wat in bochten wringen en draaien, bakken bier niet. Aha!En dan zou jij klagen over wat er im je auto moet!
Bekijk bijlage 13554
Da’s ook weer waar. Je weet alleszins wat makkelijker zal zijn voor je volgende bbq.Een lijk kan je nog wat in bochten wringen en draaien, bakken bier niet. Aha!
Rigor mortis says no*Een lijk kan je nog wat in bochten wringen en draaien, bakken bier niet. Aha!
Zo lijkt het.Da’s ook weer waar. Je weet alleszins wat makkelijker zal zijn voor je volgende bbq.
Ik heb een heel goede handzaag.Rigor mortis says no*
*Behalve als ge snel genoeg zijt met verplaatsen![]()
Ik heb eens een cantus op Fristi gedaan.Enkel een echte man kan een roos drankje an!
Mijn broer werkt in de psychiatrie. Daar zit een 'Veger'. Die smeert wel eens één en ander uit tegen een muur...En als ge het tegen de muur moogt doen?![]()
Tja, die Septemberverklaring moet af natuurlijk…Mijn broer werkt in de psychiatrie. Daar zit een 'Veger'. Die smeert wel eens één en ander uit tegen een muur...
Dat is heel lief maar denk eraan, elk pondje gaat door het mondje en ik zou niet willen dat uw beeld van mij bezwarend wordt.Bij mij kreeg je er nog 3 koekjes bij.

Dat is heel lief maar denk eraan, elk pondje gaat door het mondje en ik zou niet willen dat uw beeld van mij bezwarend wordt.![]()
Da’s nogal flatterend voor Str8 dat je over volledige ponden in monden gaat spreken.Dat is heel lief maar denk eraan, elk pondje gaat door het mondje en ik zou niet willen dat uw beeld van mij bezwarend wordt.![]()
Ik ben geen ambtenaar hè en moest nog werken.Paar pintjes bestellen en mee leuteren.
Het is de enige van het juiste merk hier in de buurtIk ga idd nooit naar een tankstation waar zo een winkel aan is, daar lijkt het idd altijd "drukker".![]()

Ik ben geen ambtenaar hè en moest nog werken.
Ook als het regent?Dat is eraan te zien, anders zou je weten dat wij in de voortuin staan en ons niet moe gaan maken door te gaan tanken.
Nu ben je al minder jaloers he.Ook als het regent?
Jaloersheid is me sowieso vreemd!Nu ben je al minder jaloers he.
Jaloersheid is me sowieso vreemd!
Ik niet tot ik deze reply las.Gvd nu heb ik da liedje weer in mn kop...
Is dat nog altijd niet gebeurd?Ik kon toch een licht vlaagje jaloezie bespeuren op vrouwtje theelepel omdat ze een trio gaat doen met me.