OK dat klinkt inderdaad logisch bij @WannezDie wou al zijn geslachtsziektes eerst verbranden voor ze verder ging.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
OK dat klinkt inderdaad logisch bij @WannezDie wou al zijn geslachtsziektes eerst verbranden voor ze verder ging.
Klinkt pijnlijkHet eerste pompje bij Wannez is altijd Detol.
Maar noodzakelijk.Klinkt pijnlijk
Ik dacht dat schrobben was met de tandenborstel en javel?Het eerste pompje bij Wannez is altijd Detol.
‘T is voor te ontsmetten he, niet direct alles daar bleachen…Ik dacht dat schrobben was met de tandenborstel en javel?

desperate times call for desperate measures‘T is voor te ontsmetten he, niet direct alles daar bleachen…![]()
haha, oopz, moest dus perdolan zijn.Mooie typo, zeker daar in de ouders-thread
![]()

Excuseer, ik ben geen desperate time, ik ben nog altijd een good time.desperate times call for desperate measures
How much?Excuseer, ik ben geen desperate time, ik ben nog altijd een good time.

Oh ik heb maar tienmiljoenmiljard.
Rond de eindejaarsperiode heb ik wel kortingsbonnen, ik zal u op de nieuwsbrief abonneren.Oh ik heb maar tienmiljoenmiljard.
Helaas, I’ll be looking for a good time elsewhere…
Doet ge ook aanRond de eindejaarsperiode heb ik wel kortingsbonnen, ik zal u op de nieuwsbrief abonneren.
Ik ben eerder klassiek, tis per fax.Doet ge ook aanonlyfapatreon?
Doet dat geen pijn om uw spel daarin te duwen? Ik gok dat @recipe4hate met zijn tattoos (en piercings?) wel tegen een stootje kan, maar toch...Ik ben eerder klassiek, tis per fax.
Heb er niet zoveel hoor. Tunnels van 8mm in mijn oren, een septum en 2 in mijn linker neusvleugel.Doet dat geen pijn om uw spel daarin te duwen? Ik gok dat @recipe4hate met zijn tattoos (en piercings?) wel tegen een stootje kan, maar toch...
Krapuul!!Heb er niet zoveel hoor. Tunnels van 8mm in mijn oren, een septum en 2 in mijn linker neusvleugel.