Het grote slowchat topic

@Str8_6 Mijn vriendin had gisteren een upperdare georganiseerd en een vd aanwezigen was een van uw collega's. :cool:
Ze heeft trouwens voor serieus wat geld gekocht, maar door de GDPR mag ik niet meer zeggen, je gaat het zelf moeten vragen maandag.

@Str8_6 Mijn vriendin had gisteren een upperdare georganiseerd en een vd aanwezigen was een van uw collega's. :cool:
Ze heeft trouwens voor serieus wat geld gekocht, maar door de GDPR mag ik niet meer zeggen, je gaat het zelf moeten vragen maandag.

Er is maar 1 iemand dat ik zou kunnen bedenken die ook langs onze kanten woont. En die mag me gerust wel eens de boeien aandoen.

Voor ne flik lijkt me dat nu niet de meest economische manier te zijn om aan handboeien te geraken :unsure:

Voor ne flik lijkt me dat nu niet de meest economische manier te zijn om aan handboeien te geraken :unsure:
Nee, maar die van op haar werk kon je niet losmaken als je de sleutel kwijt bent en die van gisteren wel. Enfin, dat was haar uitleg he, ik ken daar niet veel van.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan