En toen gebeurde dit:klinkt als een clickbait titel!![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En toen gebeurde dit:klinkt als een clickbait titel!![]()
Kvraag mij af wat er met Sandy gebeurd is. Ze babbelde nogal veel maar terwijl liep de kassa nog wel vlot.
Niet geheel onwaarschijnlijk!Naar het schijnt had ze last van een praatjesmaker die dagelijks kwam en heeft ze ander werk gezocht.
@Str8_6 Mijn vriendin had gisteren een upperdare georganiseerd en een vd aanwezigen was een van uw collega's.
Ze heeft trouwens voor serieus wat geld gekocht, maar door de GDPR mag ik niet meer zeggen, je gaat het zelf moeten vragen maandag.
En vervolgens de voorbind aandoenEr is maar 1 iemand dat ik zou kunnen bedenken die ook langs onze kanten woont. En die mag me gerust wel eens de boeien aandoen.

En vervolgens de voorbind aandoen![]()
Met wat geluk heeft ze dus iets gekocht voor u.Er is maar 1 iemand dat ik zou kunnen bedenken die ook langs onze kanten woont. En die mag me gerust wel eens de boeien aandoen.

Ze is ook chef dus ik zou moeten gehoorzamen. Niemand zou me dus iets kwalijk kunnen nemen.Met wat geluk heeft ze dus iets gekocht voor u.![]()
Ik heb gezien wat ze heeft gekocht, dus ik zou eerder ander werk zoeken dan gehoorzamen, maar elk z'n goesting natuurlijk.Ze is ook chef dus ik zou moeten gehoorzamen. Niemand zou me dus iets kwalijk kunnen nemen.
Ik heb gezien wat ze heeft gekocht, dus ik zou eerder ander werk zoeken dan gehoorzamen, maar elk z'n goesting natuurlijk.
Voor ne flik lijkt me dat nu niet de meest economische manier te zijn om aan handboeien te geraken@Str8_6 Mijn vriendin had gisteren een upperdare georganiseerd en een vd aanwezigen was een van uw collega's.
Ze heeft trouwens voor serieus wat geld gekocht, maar door de GDPR mag ik niet meer zeggen, je gaat het zelf moeten vragen maandag.

Nee, maar die van op haar werk kon je niet losmaken als je de sleutel kwijt bent en die van gisteren wel. Enfin, dat was haar uitleg he, ik ken daar niet veel van.Voor ne flik lijkt me dat nu niet de meest economische manier te zijn om aan handboeien te geraken![]()
Welke zone, mss kan ik de volgende keer daar iemand uitnodigen?In dat geval ben ik goed bezig met mijn examens voor een andere zone.
Ieper. Dus de kans is idd groot.Welke zone, mss kan ik de volgende keer daar iemand uitnodigen?

Daar ken ik niemand van de vrouwelijke kant.Ieper. Dus de kans is idd groot.![]()

Weinig slapen en niet voltijds werken helpt hier absoluut bij!Maar wel nr 1 poster van het forum.. Dan is het van niet willen.

Maar wel meer dan voltijds loon krijgen.Weinig slapen en niet voltijds werken helpt hier absoluut bij!![]()

MEER dan voltijds dan nog? Knap!Maar wel meer dan voltijds loon krijgen.![]()
Je hebt je inkomen nog gepost en dat was netto een stuk boven wat een voltijdse arbeider heeft, maar bon, 't is slowchat dus ik ga er in mee.MEER dan voltijds dan nog? Knap!