En 't zijn allemaal zo'n schone poezen, zeker die zwarteTegen mijn poes is tegen mij eh!

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En 't zijn allemaal zo'n schone poezen, zeker die zwarteTegen mijn poes is tegen mij eh!

Pas op da laatste heb ik dus ook allemaal hé![]()
Daar ben ik vet mee! 
Iemand het woord scheurtjescentrales al effectief in het dagdagelijkse leven horen vallen?

@Mulan Hij bedoelt vrouwen.Ik ken toch een aantal personen met centraal een scheur![]()
Wijven ook idd.Niet noodzakelijk ‘vrouwen’ #genderisfluid
Daar ben ik vet mee!
![]()
Lees jij boeken?1 september! Mooiste dag van het jaar. Deze voormiddag gaan fietsen, frietjes gaan eten en nu op het terras met een boek en een duvel.

StripBOEKEN zijn ook boeken volgens sommigen?Lees jij boeken?![]()
Piet Pienter en Bert Bibber is gewoon lectuur.StripBOEKEN zijn ook boeken volgens sommigen?
Lees jij boeken?
![]()
Lees jij boeken?
![]()
Gij woont toevallig niet in Kessel Lo / Wilsele?Mijn summum van culinair genieten is de durum met fetakaas met 4 sauzen van hier om de hoek.

How how, niet overdrijven.Dat is uw wekelijkse / maandelijkse date-night ofzo?![]()
Onmogelijk, ik drink geen wijn, een kebab schotel <<<<< durum feta (of 2In de kebap waar ik vroeger ging, heb ik dit een 3-tal keren gezien: Koppel komt toe met een eigen schoon tafellakentje en een fles wijn, de eigenaar zet een kaarsje op de tafel, en begint ne "menu" op te dienen. Het was (minstens, want ik was meestal weg voordat ze klaar waren) ne 4 gangen menu: kippets (amuse gueule?) => pizza (voorgerecht?) => kebap schotel (hoofdgerecht) => tiramisu.
), en tiramisu zal de speculoosvariant moeten zijn en dat hebben ze nooit in een pitazaak 
klinkt als een clickbait titel!mensen gaan verbaasd zijn wie het 'goedkoopst' een woning gekocht heeft de laatste 40 jaar.