Het grote slowchat topic

1 september! Mooiste dag van het jaar. Deze voormiddag gaan fietsen, frietjes gaan eten en nu op het terras met een boek en een duvel.
Lees jij boeken? 🤔

tom-delonge-blink182.gif

Laatst bewerkt:
Mijn summum van culinair genieten is de durum met fetakaas met 4 sauzen van hier om de hoek.
Gij woont toevallig niet in Kessel Lo / Wilsele?
In de kebap waar ik vroeger ging, heb ik dit een 3-tal keren gezien: Koppel komt toe met een eigen schoon tafellakentje en een fles wijn, de eigenaar zet een kaarsje op de tafel, en begint ne "menu" op te dienen. Het was (minstens, want ik was meestal weg voordat ze klaar waren) ne 4 gangen menu: kippets (amuse gueule?) => pizza (voorgerecht?) => kebap schotel (hoofdgerecht) => tiramisu.

Dat is uw wekelijkse / maandelijkse date-night ofzo? :laugh:

Dat is uw wekelijkse / maandelijkse date-night ofzo? :laugh:
How how, niet overdrijven.

Het summum van culinair genot wordt slechts gedegusteerd bij het vieren van specifieke successen/gebeurtenissen, dat is iets speciaal!

Voor ordinaire etentjes gaan we wel ergens op restaurant.

Laatst bewerkt:
In de kebap waar ik vroeger ging, heb ik dit een 3-tal keren gezien: Koppel komt toe met een eigen schoon tafellakentje en een fles wijn, de eigenaar zet een kaarsje op de tafel, en begint ne "menu" op te dienen. Het was (minstens, want ik was meestal weg voordat ze klaar waren) ne 4 gangen menu: kippets (amuse gueule?) => pizza (voorgerecht?) => kebap schotel (hoofdgerecht) => tiramisu.
Onmogelijk, ik drink geen wijn, een kebab schotel <<<<< durum feta (of 2 :unsure:), en tiramisu zal de speculoosvariant moeten zijn en dat hebben ze nooit in een pitazaak :)

Je brengt mij wel op ideeën, de vrouw is fan van kaarsjes.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan