515
Well-known member
Dat is ook niet zo slim met een dubbel account ...Wij staan zelfs op dezelfde plaats op de ledenmap!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is ook niet zo slim met een dubbel account ...Wij staan zelfs op dezelfde plaats op de ledenmap!
Tot de dood ons scheidt!Dat is ook niet zo slim met een dubbel account ...
Geen last van de buren.![]()
Gezellig wonen zeker daar?
Drugs dan?
Waarom niet gewoon een seksverslaving?
Sorry ik ben momenteel wat afgeleid.Laten we dat niet meer doen.. @Wannez step up your game of ik zit ermee.
Nog nooit, voor een seconde, de gedachte gehad: "de 6? Die wil ik wel eens tegen mijne gilet trekken!" Dus je bent veilig! Echt!
Uw Bro heeft u nu nodig, niet uw Ho!Sorry ik ben momenteel wat afgeleid.
Bij hem is het ho's before bro's.Uw Bro heeft u nu nodig, niet uw Ho!
Nu met onze Rottweiler is het sowieso alle hens aan dek met fietsers want om de 1 of andere onverklaarbare reden haat hij fietsers.

Misschien beter dat @Wannez dit eens leest en toepast op zijn leven.Nog een tip op vlak van humor: als het te gemakkelijk is moet je het gewoon laten liggen.
Ik hanteer die regel bijvoorbeeld voor fietsers die vallen ook.Nog een tip op vlak van humor: als het te gemakkelijk is moet je het gewoon laten liggen.
Ik kan goed brokken lijmen!Uw Bro heeft u nu nodig, niet uw Ho!
Onthou ook: niet op kruipen als het daar dan toch ligt.Dat klinkt eigenlijk zo gek nog niet.
Nu overdrijft ge. Iets mag het hebben hè.Onthou ook: niet op kruipen als het daar dan toch ligt.