Het grote slowchat topic

Men zou kunnen zeggen dat je dan ook gewoon je fantasie kan gebruiken ipv dat pietlullige schermpje 🤓
48B53AF8-95C0-41F4-A56B-CA20FF4AC7DE.jpeg

Voor de fantasie van @xAnyana

@Lint is ook een Limburger. Voor ik dat wist vond ik Limburgers ook toffe mensen.
Jamaar ik heb 4 jaar gestudeerd in West Vlaanderen, tis daar dat ik mijn toffe Limburgse insteek ben kwijt gespeeld, ZEKER tegen een bepaald type West Vlaming.

Laat mijne West Vlaamse insteek u niet doen denken dat Limburgers geen toffe mensen zijn.

Jamaar ik heb 4 jaar gestudeerd in West Vlaanderen, tis daar dat ik mijn toffe Limburgse insteek ben kwijt gespeeld, ZEKER tegen een bepaald type West Vlaming.

Laat mijne West Vlaamse insteek u niet doen denken dat Limburgers geen toffe mensen zijn.
Heeft er u niemand gezegd dat je die insteek niet *moest* nemen, ze hebben u zeker wijsgemaakt dat je anders een provincieverbod ging krijgen, doen ze met alle Limburgers waar ze hun insteek in willen steken. #limburgtoo

Ja lap, binnen de korste keren zitten ze weer te lachen met west vlamingen die het verschil tussen g en h niet kennen.
Jah lap. Ik ga het rap aanpassen want ik gun het r4h niet.

Edit: maar dan klopt mijn woordspeling met BG niet meer.. :unsure: ik ga het laten en hopen dat r4h het door de vingers ziet.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan