Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klopt, dat is niet mijn echt gezicht!Ik vermoed dat er Photoshop of Paint in het spel is![]()
Ik heb bepaalde details moeten aanpassen omdat de wereld er gewoon nog niet klaar voor is.Ik vermoed dat er Photoshop of Paint in het spel is![]()
Die kerel is een berenvel op zichzelf.Da berenvelleke maakt het wel af
![]()
Jamaar ik heb 4 jaar gestudeerd in West Vlaanderen, tis daar dat ik mijn toffe Limburgse insteek ben kwijt gespeeld, ZEKER tegen een bepaald type West Vlaming.@Lint is ook een Limburger. Voor ik dat wist vond ik Limburgers ook toffe mensen.
Dat is al om voorbereid te zijn op de energiecrisis deze winter.Die kerel is een berenvel op zichzelf.
Heeft er u niemand gezegd dat je die insteek niet *moest* nemen, ze hebben u zeker wijsgemaakt dat je anders een provincieverbod ging krijgen, doen ze met alle Limburgers waar ze hun insteek in willen steken. #limburgtooJamaar ik heb 4 jaar gestudeerd in West Vlaanderen, tis daar dat ik mijn toffe Limburgse insteek ben kwijt gespeeld, ZEKER tegen een bepaald type West Vlaming.
Laat mijne West Vlaamse insteek u niet doen denken dat Limburgers geen toffe mensen zijn.
Dat doet hij nu toch al? Stookkosten uitsparen door bij een ander te logeren...Dat is al om voorbereid te zijn op de energiecrisis deze winter.

Ach, tie weer zo ene. Waarschijnlijk nog met sociaal tarief ook.Dat doet hij nu toch al? Stookkosten uitsparen door bij een ander te logeren...![]()
Ja maar is al de 2de comeback. En ze is veranderd. Veel te serieus geworden.@Str8_6 , @pretoogje is back.

Ja lap, binnen de korste keren zitten ze weer te lachen met west vlamingen die het verschil tussen g en h niet kennen.De Beyond Gesjes zijn aan het rellen tegen het bestuur over de permanente ban van Mac.
Jah lap. Ik ga het rap aanpassen want ik gun het r4h niet.Ja lap, binnen de korste keren zitten ze weer te lachen met west vlamingen die het verschil tussen g en h niet kennen.
ik ga het laten en hopen dat r4h het door de vingers ziet.@recipe4hate er is werk te doen!Jah lap. Ik ga het rap aanpassen want ik gun het r4h niet.
Edit: maar dan klopt mijn woordspeling met BG niet meer..ik ga het laten en hopen dat r4h het door de vingers ziet.
@recipe4hate er is werk te doen!
Er is ene die een beetje harder reageerde, voor de rest was het toch een beschaafde discussie?