Het grote slowchat topic

Het is vooral de goesting die hij niet heeft. En hij zegt dat zelf ook. Bijna iedereen hier van de 50+ zal thuis blijven vanaf dat ze het gat schoon zien. Dat is toch wel een groot verschil met in de privé. Daar hoorde ik dat nooit. Hier hoor ik dat dagelijks zonder schaamte.

Staat er hen iets niet aan: Hup direct een half jaar thuis omdat ze het mentaal moeilijk hebben. Hoeveel er hier niet thuis zijn, maar hun bijberoep wel nog steeds uitoefenen. Ik kan ze niet op mijn vingers tellen.
Dat verwachten we ook niet van u. Blijf maar bij de dingen die je wel kan.

@Str8_6 De goedgeborste blondine die onlangs in uw bed lag gezien bij de slager. :cool:
👇🏻❓
C811BBEC-DBC2-4B78-AFC2-AD77760170FC.jpeg

@Str8_6 De goedgeborste blondine die onlangs in uw bed lag gezien bij de slager. :cool:
@Str8_6 Gene zever, vanmiddag zat ze in de frituur. Da's toch geen toeval meer he? Ze keek wel wat teleurgesteld omdat mijn madam mee was.
Precies ook wel wat vermagerd. Dat extra laagje waar je je moest overzetten lijkt geen bezwaar meer.

@Str8_6 Gene zever, vanmiddag zat ze in de frituur. Da's toch geen toeval meer he? Ze keek wel wat teleurgesteld omdat mijn madam mee was.
Precies ook wel wat vermagerd. Dat extra laagje waar je je moest overzetten lijkt geen bezwaar meer.

Klopt, vermagerd van miserie. Maar i approve, maakt niet uit hoe ze het gedaan heeft.
En single.

Tis waar. Ik kon op zijn minst eens gaan voelen hebben. Ze zou toch gedacht hebben dat het mijn vrouw was want vrouwen doen toch altijd zulke dingen?
Dat is inderdaad iets wat altijd gebeurd volgens mij, als 2 vrouwen samen in bed liggen dan beginnen die zo'n dingen te doen.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan