Squidward
Well-known member
Apologies. Een mens ziet positieve vooruitgang en wil direct doordrammen. Kruip maar.Nu overdrijft ge. Iets mag het hebben hè.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Apologies. Een mens ziet positieve vooruitgang en wil direct doordrammen. Kruip maar.Nu overdrijft ge. Iets mag het hebben hè.
Ik waardeer wel de stimulans en inspiratieApologies. Een mens ziet positieve vooruitgang en wil direct doordrammen. Kruip maar.

Dat verwachten we ook niet van u. Blijf maar bij de dingen die je wel kan.Het is vooral de goesting die hij niet heeft. En hij zegt dat zelf ook. Bijna iedereen hier van de 50+ zal thuis blijven vanaf dat ze het gat schoon zien. Dat is toch wel een groot verschil met in de privé. Daar hoorde ik dat nooit. Hier hoor ik dat dagelijks zonder schaamte.
Staat er hen iets niet aan: Hup direct een half jaar thuis omdat ze het mentaal moeilijk hebben. Hoeveel er hier niet thuis zijn, maar hun bijberoep wel nog steeds uitoefenen. Ik kan ze niet op mijn vingers tellen.
Had gij gene vent?Geen drugs in mijn lijf, venten, da mag!

Jaja, ik heb er ene, en daar wil ik het bij houden!Had gij gene vent?
Of wilt ge effectief venten in uw lijf?![]()
Geen paniek, ik heb ook ne vent.Jaja, ik heb er ene, en daar wil ik het bij houden!
Ik ook niet, maar ze geven er toch.Voor zover ik weet heb ik hier nog geen strafpunten verdiend.

Dat zou geen verschil maken.Maar misschien best in uw signature zetten voorWannezalle thirstboys.

12 kliks per uur. Kan je als ambtenaar dat moordend tempo wel aan?Is nu al een week dat er bijna niks nog deftig werkt hier op de beveiligde kant. Iedere muisklik mag je weer 5 minuten wachten.

Ik kom gelukkig net uit verlof. Maar na volgende week zit ik wss tegen de burn-out.12 kliks per uur. Kan je als ambtenaar dat moordend tempo wel aan?![]()
=>maar ik werd niet uitverkoren om een slag te ontvangen dus na veel motten en vijgen was het gedaan en verliet ik ongeschonden het zwaar bevochten kafaat.
ik heb al slaag ontvangen, maar nooit kunnen terugslaan, dus ik vermoed dan dat ik nog niet gevochten heb![]()
@Str8_6 Gene zever, vanmiddag zat ze in de frituur. Da's toch geen toeval meer he? Ze keek wel wat teleurgesteld omdat mijn madam mee was.@Str8_6 De goedgeborste blondine die onlangs in uw bed lag gezien bij de slager.![]()
@Str8_6 Gene zever, vanmiddag zat ze in de frituur. Da's toch geen toeval meer he? Ze keek wel wat teleurgesteld omdat mijn madam mee was.
Precies ook wel wat vermagerd. Dat extra laagje waar je je moest overzetten lijkt geen bezwaar meer.
Ge ziet dat ge toch gemist hebt om niet eens op een avond de verkeerde kamer binnen te gaan he.Klopt, vermagerd van miserie. Maar i approve, maakt niet uit hoe ze het gedaan heeft.
En single.
Ge ziet dat ge toch gemist hebt om niet eens op een avond de verkeerde kamer binnen te gaan he.
Dat is inderdaad iets wat altijd gebeurd volgens mij, als 2 vrouwen samen in bed liggen dan beginnen die zo'n dingen te doen.Tis waar. Ik kon op zijn minst eens gaan voelen hebben. Ze zou toch gedacht hebben dat het mijn vrouw was want vrouwen doen toch altijd zulke dingen?