De enige gevechten die ik daar geweten heb was ik tegen de slaap en die keer dat die Hollander achter Nico zat met een baseballbat.Dat ging wel baas zijn moest ik dat op dat moment aan gehad hebben.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De enige gevechten die ik daar geweten heb was ik tegen de slaap en die keer dat die Hollander achter Nico zat met een baseballbat.Dat ging wel baas zijn moest ik dat op dat moment aan gehad hebben.

Yes, er wordt nog gezocht naar vervanging.Heb wss iets gemist maar macbc permaban??
Wa heeft em daarvoor moeten doen?
Geen pm gehad?Wa heeft em daarvoor moeten doen?
Nee, ik was geen Beste Volger deze keerGeen pm gehad?

Ach, dan ben ik een van de weinigen deze keer.Nee, ik was geen Beste Volger deze keer![]()
@Str8_6 van de toekomstGroentenafdeling in supermarkt, bejaard koppel staat aan de weegschaal te discussiëren over de hoeveelheid. Uiteindelijk doet die man die zak op de weegschaal open en legt 2 krielaardappeltjes (ter grootte van een grote knikker dus) terug in de bak. Aan de zak te zien, zat daar minstens 2 kg in. Just is just zeker![]()
Verstand komt niet voor de jaren he. Misschien nog enkele jaren wachten tot ik kinds word. Kans dat het dan weer plezanter wordt.Ja maar is al de 2de comeback. En ze is veranderd. Veel te serieus geworden.
Nostalgisch naar de tijd dat we samen @Forumgebruiker geaborteerd hebben.
Verstand komt niet voor de jaren he. Misschien nog enkele jaren wachten tot ik kinds word. Kans dat het dan weer plezanter wordt.
Jamaar, ik ben nu just afgekickt! Gij ga mij ni op slechte gedachte brengen, hé moat.Kun je niet gewoon beginnen drinken?
Jamaar, ik ben nu just afgekickt! Gij ga mij ni op slechte gedachte brengen, hé moat.
Waarom niet gewoon een seksverslaving?Drugs dan?
Weer zo'n nerd die zich ook uitgeeft als vrouw.IP-adres nagekeken en blijkt hetzelfde te zijn!
*Reported*
Wij staan zelfs op dezelfde plaats op de ledenmap!IP-adres nagekeken en blijkt hetzelfde te zijn!
*Reported*