Squidward
Well-known member
Geen Duvel 666?Ik zeg zomaar wat hoor, na wat duvel trippel hop.![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geen Duvel 666?Ik zeg zomaar wat hoor, na wat duvel trippel hop.![]()
Daar zit minder alcohol in!Geen Duvel 666?
een kennerGeen Duvel 666?

Op wie?Ik moet straks nog rijden hè![]()
Kom je zat rijden op een van de lokale dames?Blijkbaar moet ik hier zijn???![]()
Volgens mij zit em op t zuid in Antwerpen vandaag daar heeft hij keuze zat. Trots dat onze Wannez niet naar geslacht kijkt als em zat isOp wie?
.Nee ze hebben me naar hier gestuurd omdat ik met ne jap rijd en arbeider en.Kom je zat rijden op een van de lokale dames?

Da's omdat 6 zich altijd in zijn mannelijkheid gepakt voelt, met wat backup denkt hij terug man te zijn...Nee ze hebben me naar hier gestuurd omdat ik met ne jap rijd en arbeider en.
En dan ook nog eens problemen heb met DT schrijven![]()

Kan je hem dat kwalijk nemen? Die jongen wordt hier continu overmand door u en squid. Je zou voor minder hulp zoeken.Da's omdat 6 zich altijd in zijn mannelijkheid gepakt voelt, met wat backup denkt hij terug man te zijn...![]()
Ik was teleurgesteld maar de woordspeling maakt veel goedJizz middelheim kameraad
.Ik neem hem niets kwalijk, hij heeft absoluut hulp nodig!Kan je hem dat kwalijk nemen? Die jongen wordt hier continu overmand door u en squid. Je zou voor minder hulp zoeken.
Zit ook straight six op t zuid?Waarschijnlijk compenseren die 6 iets door met "nen duitser" te rijden?![]()

Toevallig heeft hij wel een BMW, maar dat staat er los van. Want 't is wel de dikste BMW die BMW ooit verkocht heeft bij de BMW dealer.Waarschijnlijk compenseren die 6 iets door met "nen duitser" te rijden?![]()
6 laat zich pakken in zijn backup om zich meer man te voelen? Allee bon…Da's omdat 6 zich altijd in zijn mannelijkheid gepakt voelt, met wat backup denkt hij terug man te zijn...![]()
Jup, die 3 moet ge onthouden.Toevallig heeft hij wel een BMW, maar dat staat er los van. Want 't is wel de dikste BMW die BMW ooit verkocht heeft bij de BMW dealer.
@Str8_6 heeft dus een BMW
Ik een Volvo
En van @nestorius weet ik het niet
Maar dat zijn dus de enige 3 mannen die je moet onthouden in dit topic.

WOW de dikste bmw,rijd er hier dan iemand met de M1 heheToevallig heeft hij wel een BMW, maar dat staat er los van. Want 't is wel de dikste BMW die BMW
ooit verkocht heeft bij de BMW dealer.
Met "3 enige mannen" bedoel ik dus "3 enige members", want er is toch niemand die jullie posts leest.Jup, die 3 moet ge onthouden.
En vermijden als je zelfrespect hebt.![]()
Ja, maar die laat hij meestal thuis staan om met zijn 435i te rijden, de naft staat duur he.WOW de dikste bmw,rijd er hier dan iemand met de M1 hehe