Mulan
Well-known member
Maar ik heb "dik vel"!Jij staat bovenaan ons lijstje. Dus zolang je hier nog post hebben wij nog niets gedaan.

en volgens de cardioloog is mijn hart in topconditie!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar ik heb "dik vel"!Jij staat bovenaan ons lijstje. Dus zolang je hier nog post hebben wij nog niets gedaan.

Die onderlaag telt niet al vel he.Maar ik heb "dik vel"!
en volgens de cardioloog is mijn hart in topconditie!![]()
Als je naar de cardioloog moet zal er wel ergens een gebrek zijn dat in ons voordeel is.Maar ik heb "dik vel"!
en volgens de cardioloog is mijn hart in topconditie!![]()
Ja, een moeder met een hartkwaal.Als je naar de cardioloog moet zal er wel ergens een gebrek zijn dat in ons voordeel is.

Egoïsten.Jij staat bovenaan ons lijstje. Dus zolang je hier nog post hebben wij nog niets gedaan.
Ich wiederhole: ‘meh’en volgens de cardioloog is mijn hart in topconditie!![]()
Is ze knap?Ja, een moeder met een hartkwaal.![]()
Als we "ons" zeggen, bedoelen we ook jou he.Egoïsten.
Ja, we hebben nog iemand nodig die ervoor moet opdraaien.Is ze knap?
Als we "ons" zeggen, bedoelen we ook jou he.
Voor haar leeftijd: absoluut! Én al meer dan 40j gelukkig getrouwd.Is ze knap?

Ja, beeld je eens in dat je een vrouw alleen aan zou moeten kunnen?!?Als we "ons" zeggen, bedoelen we ook jou he.

Weet je ook met wie?Voor haar leeftijd: absoluut! Én al meer dan 40j gelukkig getrouwd.![]()
Vrouw?Ja, beeld je eens in dat je een vrouw alleen aan zou moeten kunnen?!?![]()
Geen probleem.Ja, we hebben nog iemand nodig die ervoor moet opdraaien.
Mja ik zou die eer ook nog wel willen nu ik het bedenk.Geen probleem.
Ook goed, ik ben geen moeilijke mens.Mja ik zou die eer ook nog wel willen nu ik het bedenk.
Ne velo van den Aldi?Ja. Niet volgens BG standaarden, maar wel met een Duitser ernaartoe gereden.
Ne velo van den Aldi?
Mijn vélo is ook een Duitser ja. Had ik nog nooit bij stilgestaan. Ik ben meer BGer dan ik zelf dacht.
Als je het maar graag genoeg wil ...Leugens!Ook goed, ik ben geen moeilijke mens.
Als gij het zegt.Leugens!
Ik zeg zomaar wat hoor, na wat duvel trippel hop.Als gij het zegt.