Het grote slowchat topic

En dan klagen vrouwen nog dat ze minder kansen krijgen dan mannen. :unsure:
🤔 Ik klaag nooit over de voordelen die ik krijg als vrouw! 😇

(Zelfs in den bouw merk ik dat, een minieme minderheid denkt "ugh, een vrouw, kan je evengoed tegen een gehandicapte praten!", Bij de meerderheid krijg ik net meer gedienstigheid en zelfs een paar keer meer korting kunnen versieren dan mijn pa bij dezelfde bedrijven rond dezelfde periode. 😈)

🤔 Ik klaag nooit over de voordelen die ik krijg als vrouw! 😇

(Zelfs in den bouw merk ik dat, een minieme minderheid denkt "ugh, een vrouw, kan je evengoed tegen een gehandicapte praten!", Bij de meerderheid krijg ik net meer gedienstigheid en zelfs een paar keer meer korting kunnen versieren dan mijn pa bij dezelfde bedrijven rond dezelfde periode. 😈)
Als in: uw pa kreeg 5% korting op 1000 euro, maar jij 10% op 2000 euro voor hetzelfde werk?

Volgens de MUG-arts zat die mens al dood achter zijn stuur nog voor de crash. Verklaart wel waarom hij op een kaarsrechte baan uit de bocht ging.
Dus bij deze zijn we vrijgepleit.
Iemand zo treiteren dat hij een hartaanval krijgt, pleit jullie niet vrij op moreel vlak!

Blijkbaar aan de apotheek. Ik had eerst doorgekregen dat ze bij hem binnen gereden waren, en ergens was het een opluchting dat het bij zijn buur was, want dat is zowat de sympathiekste mens van de streek. :unsure:

Ja ik zie net de foto. Kwam blijkbaar vanuit veurne en is dus heel de weg overgestoken om aan de kant van de apotheek dat huis te rammen. Ik snap wel niet goed dat je als passagier dan geen enkele reflex hebt om het stuur over te trekken. Je mag er al maar 50 en aan de rechterkant heb je toch wel mogelijkheden om het minder erg te maken.

Ja ik zie net de foto. Kwam blijkbaar vanuit veurne en is dus heel de weg overgestoken om aan de kant van de apotheek dat huis te rammen. Ik snap wel niet goed dat je als passagier dan geen enkele reflex hebt om het stuur over te trekken. Je mag er al maar 50 en aan de rechterkant heb je toch wel mogelijkheden om het minder erg te maken.
Idd, enige dat ik me kan bedenken is dat ze aan 't slapen was.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan