Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bied je je diensten aan?problemen met je stoelgang en raad van een expert nodig?
Sorry, ik vind personal trainers charlatansBied je je diensten aan?
Je bent wel eerlijk, maar zo ga je geen klanten vinden he.Sorry, ik vind personal trainers charlatans
Een advertentie in HLN en mijn agenda staat volgeboekt.Je bent wel eerlijk, maar zo ga je geen klanten vinden he.
Heb je daar wel genoeg centen voor vriendEen advertentie in HLN en mijn agenda staat volgeboekt.
Niet meer sinds ik bestolen ben van een of andere louche lodgeuitbater die mij niet wil helpen om mijn booking te annuleren.Heb je daar wel genoeg centen voor vriend
Ja, dat zijn idd ook wel onbetrouwbare types. Ik heb zo nog een gehad die geen kamer wou vrijhouden gedurende twee maand, omdat ik niet wist wanneer ik ging toekomen. Arrogant tot en met.Niet meer sinds ik bestolen ben van een of andere louche lodgeuitbater die mij niet wil helpen om mijn booking te annuleren.
Een echte pest is het, de laatste keer had ik een auto gehuurd om tot aan de grens te rijden en dan te vragen aan de lodgeeigenaar om mij te komen oppikken. Hij had gewoon geen goesting om dat te doen, klantvriendelijkheid nul.Ja, dat zijn idd ook wel onbetrouwbare types. Ik heb zo nog een gehad die geen kamer wou vrijhouden gedurende twee maand, omdat ik niet wist wanneer ik ging toekomen. Arrogant tot en met.
Ik ben gewoon lui mannen. Groot verschil en dankzij de betaling nestorius moet ik niet meer werken en gewoon RR's zuipen ah strand van Moz. Dank u vriendjes uit WVLEen echte pest is het, de laatste keer had ik een auto gehuurd om tot aan de grens te rijden en dan te vragen aan de lodgeeigenaar om mij te komen oppikken. Hij had gewoon geen goesting om dat te doen, klantvriendelijkheid nul.
Hoe zuip je een Rolls Royce?Ik ben gewoon lui mannen. Groot verschil en dankzij de betaling nestorius moet ik niet meer werken en gewoon RR's zuipen ah strand van Moz. Dank u vriendjes uit WVL
Volgens mij was dit een boodschap aan Poetin om te stoppen met deze oorlog.
Die V is immers het vrede teken
Zij wou me het volgende hinten denk ik:Misschien ben ik wel haar Poetin, en kan je gelijk hebben
Deze V kon ook nog…
Zie wel dat @Str8_6 nog van de slechtste niet is.Glimlach én ergernis, maar vooral een glimlach!
Na 22 rijbewijsjaren voor de eerste keer moeten blazen én ineens de Bob-sleutelhanger gekregen!
Willekeurige controle waarbij ik uit het verkeer werd gehaald, enorm vriendelijke agent die me echt wel hielp toen ik mijn verzekeringspapieren niet vond!
Vroeg of ik ze niet via mail had gekregen toevallig, of iemand ze eventueel kon brengen,...
Dan toonde hij op mijn vervallen document het nr van de verzekeringsmaatschappij: "als je iemand aan de lijn krijgt, geef me die door. Als die telefonisch bevestigen is het goed voor mij."
Natuurlijk niemand te bereiken op zaterdag middag....
"Bel naar dat ander nr waarmee je een ongeval aangeeft, zo lukt het normaal ook maar het zal lang duren."
What the actual fuck was me dat?!?
Eerst moet je een telefoonnr doorgeven waarop je te bereiken bent. GEEN nr doorgeven is dus geen optie. Je moet desnoods maar eentje verzinnen.
Vervolgens moet je je nummerplaat dicteren.
1ABC123.
Bedoelde u 000EABC123?
Nee, fucking machine dat bedoelde ik niet!
1ABC123
Bedoelde u RABC124?
NEE!
Ondertussen was ik verder aan het zoeken in de auto en vond ik het document gelukkig terug tussen dat blauwe aangiftedocument voor een ongeval.
Conclusie: de politie zijn veel geduldigere, vriendelijkere mensen dan ikzelf. Als ik tegen een fucking machine moet praten.![]()
Moest het van mij zijn en ik weet dat zij het was kreeg ze een waarschuwing en zou ik toevallig haar deel kwijt spelen nadat ze het komen tonen is zodat het naar de rechtbank gaat.Zie wel dat @Str8_6 nog van de slechtste niet is.

Misschien bij jou, ja!En het zal wss ook een verschil uitmaken of die eerst al 10 clowns gehad heeft die hem verweten hebben, want dan is de vriendelijkheid ook wel weg.

Misschien bij jou, ja!
Ik ben zo een type dat zelfs de zuurste smoeletrekker laat ontdooien!![]()
Je borsten uithalen zal zeker niet bij iedereen lukken.
Het was idd een mannelijke agent en ik heb een topje aan... 
Het was idd een mannelijke agent en ik heb een topje aan...
![]()