Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat zijn geen schubben, das schurft.Hopelijk staan de schubben niet op @Wannez zijne "staart".
Dat zou ik nooit doen bij Lint (of andere matenBwa als bottom is het wel moeilijker om een mes in de rug te steken van iemand. Maar met zijn ervaring kan dat mss wel al lukken.
)Ik stel me @Wannez voor als een kale 50er met ouderwets joggingpakje, flink verrimpelde handen en een bierbuikje (maar voor de rest vrij mager).Ik stel me Wannez eigenlijk voor met zo een warrige bos haar bovenop zijn hoofd...
Ik als scoutsleider
. Dat zou heel erg fout aflopen. Sluit wel aan bij de berichtgeving over sommige burgemeesters die een alcoholverbod op scoutskampen willen invoeren.Zou men willen stoppen voor een dag of 3 met zulke posts te maken. Ik ben zopas mijn appendix verwijderd geweest en ik krijg pijn aan de operatieplek als ik moet lachen.Ik stel me @Wannez voor als een kale 50er met ouderwets joggingpakje, flink verrimpelde handen en een bierbuikje (maar voor de rest vrij mager).
Oh en een ziekenfondsbrilletje aan een touwtje.
Dat beeld zou me nog vrij goed lukken om naar kamping kitch te gaan ofzoIk stel me @Wannez voor als een kale 50er met ouderwets joggingpakje, flink verrimpelde handen en een bierbuikje (maar voor de rest vrij mager).
Oh en een ziekenfondsbrilletje aan een touwtje.
.
Een spiegel voor je neus lost dat wel opZou men willen stoppen voor een dag of 3 met zulke posts te maken. Ik ben zopas mijn appendix verwijderd geweest en ik krijg pijn aan de operatieplek als ik moet lachen.

De scoutsleiders die ik ken drinken menig man onder tafel. En de kookouders ook.Ik als scoutsleider. Dat zou heel erg fout aflopen. Sluit wel aan bij de berichtgeving over sommige burgemeesters die een alcoholverbod op scoutskampen willen invoeren.
Dat geloof jij.Een spiegel voor je neus lost dat wel op![]()
De scoutsleiders die ik ken drinken menig man onder tafel. En de kookouders ook.
Dat is ook een optie, heb ik geen probleem mee. I'm open minded.Raar, mijn beeld van @Wannez is eerder als bottom![]()
Ge zijt al anderhalf jaar verhuisd, komt van uw Oost-Vlaams high horse en integreer u!Frituur, fritkot
Niet Frutkot - dat is in Westerlo